Proud mary

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: 1357
Artikelnaam: Proud Mary
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1911,4 gram
Aantal schoten: 138 schoten
Effectomschrijving: Mixed shape mega compound met de absoluut mooiste en beste opbouw. Deze compound staat garant voor een complete straatshow!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 189,00
Winkelprijs: € 185,00
Onlineprijs: € 179,99

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

1357-Proud-Mary-I-Legal-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een hele fraaie box, lekker tempo met goed uitgewerkte effecten. Deze toch maar eens in de gaten houden.

Ik begrijp niet dat er nog zo weinig reacties op dit product zijn. Deze ziet er toch verdomd goed uit op film!? Zonder dat je het gevoel hebt naar een opgevoerde F3 bak zit te kijken.

Ik begrijp niet dat er nog zo weinig reacties op dit product zijn. Deze ziet er toch verdomd goed uit op film!? Zonder dat je het gevoel hebt naar een opgevoerde F3 bak zit te kijken.

Ik ben heel enthousiast? Geldt ook voor de, wellicht oude versie, Mainframe.

Keuzes keuzes, of de mainframe of de Mary.
Beide wordt m niet gezien ik al 2 waaier compounds in bestelling heb, toch maar de MARY gekozen

Puur voor de naam? Ja
10€ goedkoper? Ja
Meer variatie? Ja
Langere brandduur: ja
Ruggengraat? Nee

Keuzes keuzes, of de mainframe of de Mary.
Beide wordt m niet gezien ik al 2 waaier compounds in bestelling heb, toch maar de MARY gekozen

Puur voor de naam? Ja
10€ goedkoper? Ja
Meer variatie? Ja
Langere brandduur: ja
Ruggengraat? Nee
Die keuze stress heb ik ook!

Zeker een mooie bak, maar iets te traag voor mijn smaak.
Mary is een vrouwtje hé, daar moet je soms wat geduld bij opbrengen en geduld is niet wachten, geduld is hoe je je gedraagt tijdens het wachten. :idea: Ik ga er in ieder geval op mijn gemakje op de juiste afstand van genieten. Vind er ook niet echt een finale aanzitten, maar niet alle compounds hoeven wat mij betreft met het grootste en meeste te eindigen. Variatie is key. Vorige week al besteld. Wat ik ervoor betaald heb is maar net hoe je kwantumkorting berekent, bij mij is die in ieder geval voor 125 de boeken ingegaan.

Laatst bewerkt:
Mary is een vrouwtje hé, daar moet je soms wat geduld bij opbrengen en geduld is niet wachten, geduld is hoe je je gedraagt tijdens het wachten. :idea: Ik ga er in ieder geval op mijn gemakje op de juiste afstand van genieten. Ook vind er ook niet echt een finale aanzitten, maar niet alle compounds hoeven wat mij betreft met het grootste en meeste te eindigen. Variatie is key. Vorige week al besteld. Wat ik ervoor betaald heb is maar net hoe je kwantumkorting berekent, bij mij is die in ieder geval voor 125 de boeken ingegaan.

Mooie uitleg, bedankt, kan ik mijn voordeel misschien nog eens mee doen... :D

Mooie prijs in deze tijd voor deze doos!

Heb de afbeelding van de dummy maar even uit het verslag geknipt en geplakt.
Ziet er uit als een behoorlijke doos.

Praoud Mary.jpg

Back
Bovenaan