''Prototype X'' Surex Fireworks

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum

LVT

VWC lid
Artikelnaam: Prototype X (Surex Professional Line)
Importeur: Surex Fireworks
Netto Kruitgewicht: Nog niet bekend
Aantal Schoten: 193 shots
Tube diameter: 25mm
Effect: Nog niet bekend
Karton inhoud: 5/1

maxresdefault.jpg

Heerlijk blokje man! Perfecte concurrent voor de Funke Supernaut etc. Ik hoop dat Salon Roger hier op door gaat!

deze gasten (niet mijn video dus) steken hem gewoon aan beide kanten aan haha....weer eens wat anders en maakt het wel echt een spectakel lol

Gave bak, salutes klappen ook goed zo te horen.. iemand die weet of Surex ook verkocht wordt in Duitsland?

mooi spul, maar mijn ervaring van surex is inmiddels zoals bovenstaand filmpje (stopte na cake 1)...niet al te best.

of het nou deze prototype is, de mixed display of een andere box van surex, 9 van de 10 keer is er wel iets mis mee: cakes die het niet of niet goed doen, vochtig zijn of halverwege stoppen...heb zelfs gehad dat de hele box tijdens het schieten niet hoger kwam dan 1 meter van de grond, wat echt levensgevaarlijk was.

Dus kwaliteit is echt bagger....maar aan de andere kant heeft Surex wel weer geweldig mooie cakes

Simpelweg de hardste salutes uit belgie met dik ti boeket. Ik snap niet dat dit topic maar 12 reacties heeft in plaats van 12 paginas.

Boeketten gewoon net zo groot als het beste uit nederland maar dat is gewoon prima, lekker hoog tempo er bij. Goed genoten!

Simpelweg de hardste salutes uit belgie met dik ti boeket. Ik snap niet dat dit topic maar 12 reacties heeft in plaats van 12 paginas.

Boeketten gewoon net zo groot als het beste uit nederland maar dat is gewoon prima, lekker hoog tempo er bij. Goed genoten!

Salutes zijn duidelijk harder dan de sierburst, dat is wel goed! Hoe is de normale burst? Lekker tempo inderdaad ook.

De sier burst is gelijk aan de goede jaren van Evolution. Harder hoeft ook gewoon niet want dan krijg je vervormde boeketten. De saluts zijn gewoon maximaal voor 25 mm. Kan niet veel harder in dat kaliber, de ti vonken zijn echt super goed uitgevoerd dat is ook prettig om te zien.

mooi spul, maar mijn ervaring van surex is inmiddels zoals bovenstaand filmpje (stopte na cake 1)...niet al te best.

of het nou deze prototype is, de mixed display of een andere box van surex, 9 van de 10 keer is er wel iets mis mee: cakes die het niet of niet goed doen, vochtig zijn of halverwege stoppen...heb zelfs gehad dat de hele box tijdens het schieten niet hoger kwam dan 1 meter van de grond, wat echt levensgevaarlijk was.

Dus kwaliteit is echt bagger....maar aan de andere kant heeft Surex wel weer geweldig mooie cakes

Vind het erg vreemd dat jij zoveel problemen met Surex ervaart, wij hebben er al genoeg van geschoten en nooit problemen gehad. Doe je ze wel doorlonten? Want het betreffen vaak losse cakes die je zelf kunt koppelen.

Enfin nog wat filmpjes op het interwebs gevonden van deze rammert!

Lekker laten gaan joh, het is 1 van de betere boxen op de consu markt. Hardere salutes ga je niet vinden.

Voor sommige is alles wat geen funke zena luipaard is 'slecht' nou de grote pijlen van salon vagen het hele 15 20 25 grams baby pijltjes assortiment in 1 klap weg. De boxen die ze bij salon verkopen zijn voor wat betreft het sier gedeelte minstens even goed en de salutes zoals in de prototype kan zena niet aan tippen.

Zoals met alles uit belgie zijn de prijzen wel gewoon te hoog in vergelijking met onze nl freak winkels.

Vind het erg vreemd dat jij zoveel problemen met Surex ervaart, wij hebben er al genoeg van geschoten en nooit problemen gehad. Doe je ze wel doorlonten? Want het betreffen vaak losse cakes die je zelf kunt koppelen.

Enfin nog wat filmpjes op het interwebs gevonden van deze rammert!

Uiteraard ook hier gewoon alles netjes doorgelont. Misschien dat ik gewoon pech heb gehad door wat slechte batches te hebben oid... maar het viel mij op dat meerdere mensen hier last van hadden gezien de vele "blijven hangen" filmpjes op youtube..

Maar oke, zoals gezegd is het wel extreem mooi spul dat van surex....

ps. op aanraden van jou (via youtube) wel de next level gehaal dit jaar...die was inderdaad echt heel gaaf!

Lekker laten gaan joh, het is 1 van de betere boxen op de consu markt. Hardere salutes ga je niet vinden.

Voor sommige is alles wat geen funke zena luipaard is 'slecht' nou de grote pijlen van salon vagen het hele 15 20 25 grams baby pijltjes assortiment in 1 klap weg. De boxen die ze bij salon verkopen zijn voor wat betreft het sier gedeelte minstens even goed en de salutes zoals in de prototype kan zena niet aan tippen.

Zoals met alles uit belgie zijn de prijzen wel gewoon te hoog in vergelijking met onze nl freak winkels.

Jazeker, je hoort mij ook absoluut geen verkeerd woord zeggen over de cakes van salon roger, loots/hq... bijna alles is daar topspul.... mijn ervaringen met surex zijn alleen niet bepaald goed te noemen, maar zoals ik al aangaf, is het wel zeer mooi vuurwerk...

Hier ook geschoten afgelopen jaarwisseling.
Dikke box, mooie, grote effecten die erg hoog gingen.
Salutes waren top.

Enige minpuntje kan zijn dat de box vrij snel gaat

Back
Bovenaan