Projectjes richard21

richard21

VWC lid
Zondagmiddag projectje

25 shots potje en 6 binkies doorgelont met Quickfuse

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

25 keer binkie in 3 seconden!!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Link even aangepast zodat hij gelijk zichtbaar is op het forum.

Ik moet zeggen, hij gaaf flink los! Weet jij heel toevallig welke 25s cake dit was? Erg gaaf effect. Knallen van de Binkie gaan er wel flink boven uit.

Goh, ik heb daarover hier toch een hele tuturial gelezen laatst!
Dat klopt :) De trouwe hond heeft dat topic kunnen lezen voordat het enige dagen later offline werd gehaald. Hopelijk hebben die trouwe honden er wat aan gehad, en hebben ze de benodigde info nog in hun hoiofd zitten :p

Leuk gedaan Richard. Echt een goede stoot met krachtig vuurwerk! Zoiets wil ik volgend jaar ook beslist gaan doen. Wat denk je van een complete Zware Jongens die in vier tellen leeg is? DÁT moet je oren laten tuiten!

Erg leuk gedaan, ben zelf van plan om dit jaar ook wat cakes in 1 keer de lucht in ga jagen. Gewoon een kleine finale voor weinig geld. :)

vraag ik me af; als filmpjes van op de grond exploderende shells niet mogen, mogen filmpjes van gemodificeerde cakes dan wel?

Films van op de grond exploderende shells die mogen zeer zeker niet.
En films van cakes die mogen wel mits ze niet voorzien zijn met verdere uitleg over modificeren.

Ik heb dit zelfde ook gedaan met 25 binkies. Ik zal hem binnenkort afsteken en dan voeg ik het filmpje wel weer even toe.

25 maal Binkie in 3 seconden

25 maal Binkie in 3 seconden

Heb de smaak te pakken en heb nu 25 stuks binkies doorgelont met snellont en het laatste schot vertraagd met een stukje visco.

+ YouTube Video

Heb er toch even één topic van gemaakt en titel aangepast.

Lekker geweld trouwens, ziet er prima uit dit.

Zorg je wel dat je anderen niet teveel tot overlast bent. :wink:

Back
Bovenaan