Ook ik voel mij geroepen om hier even mijn mening over te geven.
Allereerst Joeri welkom op het forum, en heel erg bedankt voor je opheldering.
Aangezien ik de desbetreffende bedrijven ken en er ook shows van heb gezien, is mijn conclusie dat zowat elk Belgisch bedrijf op een lijn zit.
Daarmee bedoel ik dat ze elk (op een aantal na) dezelfde categorie shows schieten.
En ik wordt zo ontzettend moe van dat iedere keer liggen af kraken, zie dit topic alvorens de aflevering op tv verscheen werd er al meteen geroepen dat er leugens en dergelijke naar voren zou komen, nou waar zijn die leugens dan???
Ik vind dit een zéér leuk iniatief van Vangelabbeek en wil ze hier ook voor bedanken.
Joeri neemt toch wel de moeite om hieraan mee te werken, iets wat je wel bij andere bedrijven vergeten kan aangezien ze de fabrieken van hun producten willen geheim houden...
En iedere keer ook argumenten blijven zoeken om Vangelabbeek te blijven afkraken, waarom vraag ik mij dan af?
Daar wordt ik nu juist zo moe van, omdat je met de hand shows schiet is het meteen slecht en onprofessioneel?
Kijk eens naar wat voor shows Vangelabbeek grotedeels schiet, daarmee bedoel ik kleine shows ik kan inkomen dat men zegt dat doen we met de hand zou ik persoonlijk ook doen want er wordt wel even vergeten dat electrisch schieten een hoop werk kost, en als je per jaar der 200 schiet, dan snap ik wel dat je merendeels voor manueel (hand) kiest.
En betreft veiligheid waar slaat dat op, bij iedere show kan wel iets mis gaan, vuurwerk blijft tenslotte grotedeels handwerk, dat niet in de perfecte omstandigheden wordt gefabriceerd, en al zou dat wel zo zijn dan nog kan er altijd wat mis gaan.
Maar omdat er iets mis gaat, is het meteen een slecht bedrijf???
Nou ik kan zo 100 dingen opgnoemen van die ''Belgische collegas'' waar wat misgaat of het niet welgesteld is met de veiligheid.
Ik ben in ieder geval blij dat Joeri hier nu de nodige toelichting over geeft en zichzelf kan verdedigen in die zin, in plaats dat er alleen maar negatieve dingen worden geroepen door bijna altijd dezelfde persoon.
En nu blijkt ook nog dat het vaak niet klopt.
Ik hoop bij deze dat Red Baron ook eens wat geleerd heeft, dat ie niet altijd meteen conclusies moet trekken van buitenaf en wat hij ervan denkt.
En zoals Joeri zegt, dat we nog lang mogen genieten van het vuurwerk, en vooral het vuurwerk moeten laten spreken.