Professional 64'S

Zo te zien is deze compound wel wat veranderd. Maar moet zeggen dat het wel een prima compound is met verschillende shapes en effecten. En voor 50-60 euro nog niet eens heel gek.

Ik vind hem over het algemeen wel beter uit de verf komen maar die V shape van de eerste video heeft wel ietsjes meer mijn voorkeur

Ik vind het een mooi dingetje, lekker klein maar fijn, goed voor je te kunnen vermaken in de vooravond. Als deze presteert zoals het nieuwe filmpje dan is het meer dan een goed product.

Dit is toch een prima, leuk gevarieerd product.
Een alles in 1 compacte compound die ik iemand wel durf aan te raden (zeker voor de aanbiedingsprijzen).

Neem er zelf ook een mee!

Ben benieuwd of deze op de besloten Rubro demo geschoten gaat worden? Iemand die dat kan bevestigen?

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, verschillende schietrichting en mooie effecten, vooral die blauwe elementen zijn erg fraai.

Vind ook de 2e versie beter ogen dan de eerste film, ik wil m wel.

Heeft er iemand een afbeelding van, hoe groot is dit doosje nu eigenlijk?
@fireworkaddict jij toevallig een afbeelding

Heeft er iemand een afbeelding van, hoe groot is dit doosje nu eigenlijk?
@fireworkaddict jij toevallig een afbeelding

Als we dan toch bezig zijn met verzoekjes :D

IMG_6287.jpg

IMG_6288.jpg

IMG_6289.jpg

IMG_6291.jpg

IMG_6290.jpg

Wel leuk die sticker qua schiet richting, maar van bovenaf zie je dit niet heel goed.
Ik zet zelf altijd op het alu folie met stift nog de schietrichting zodat een waaier niet per abuis 90 graden gedraaid komt te staan.

Lekker compact ook. Leuk dat ook de kleinere compounds niet vol met kleurrijke labels worden geplakt, dit heeft ook wel iets zo

Kan ook lezen dat die uit de de jimry fireworks fabriek komt. Daar komt normaal goed spul vandaan. Zoals de oude evolution producten

Back
Bovenaan