Pro Xplosion – Inferno Burst [Compound]

Ondanks dat de effecten relatief snel vervliegen, heb ik er moeite mee om te geloven dat deze zo in de straat zou staan.
Flink tempo en huge spreiding!

Voelt nogal sterk China (opgefokte) sample aan. We zijn wat achterdochtig geworden inmiddels.

Ondanks dat de effecten relatief snel vervliegen, heb ik er moeite mee om te geloven dat deze zo in de straat zou staan.
Flink tempo en huge spreiding!

Voelt nogal sterk China (opgefokte) sample aan. We zijn wat achterdochtig geworden inmiddels.
Ik snap jou volledig. Heb het ook bij het zien van filmpjes: zou dit ook echt zo in de straat zijn (onder ideale weersomstandigheden)?

Toch heb ik er wel geloof in dat het in de buurt kan komen. En dan haal ik Funke (+ Argento/Iskra/Albert) El Gato, Pryme/Pyroprodukt, Riakeo en SRPYRO even als voorbeeld aan. Dat is echt geweldig kwaliteitsvuurwerk. Ik vind het zelfs beter in het echt dan op de filmpjes. Dat zijn echt merken die je moet beleven. Ik heb van Riakeo niet de Lesli lijn in het echt gezien, dus deze even buiten beschouwing gelaten. Ondanks dat er voor de Lesli lijn van Riakeo veel enthousiasme is en de straat filmpjes met enthousiasme worden becommentarieerd, ben ik nog niet overtuigd. Als ik de straat filmpjes van de eerder genoemde merken zie, vind ik dat er een behoorlijk verschil in zit. Nu kan het ook zijn dat de weersomstandigheden in Nederland afgelopen jaarwisseling verre van ideaal waren en dat ik daarom niet warm word de Lesli lijn.

Maar even weer on-topic: ik geloof wel dat de Pro Xplosion serie een krachtige serie is die in de buurt kan komen van de filmpjes. Elk fimpje heeft tot nu toe de "wauw-factor". In andere topics van dit merk is al gezegd dat ze bezig zijn met een demo show (en een nieuwe grote winkel) net over de grens in Gronau (in de buurt van Enschede). Zou perfect zijn voor mij, is een half uur rijden vanaf Hengelo. Zeer grote kans dat ik er dan naartoe ga.

Back
Bovenaan