Pro Xplosion – Blast Fury [Compound]

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: HQC113S
Artikelnaam: Blast Fury
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1990,4 gram
Aantal Schoten: 113 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 en 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 70 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Pfoe je zal dit maar 1 op 1 in de straat hebben staan...

Zou ik bijna vrede hebben met maar 1 product.... :bonk:

Ik ben nu wel erg aan het twijfelen deze producten zijn allemaal stuk voor stuk extreem mooi. Ik vind het alleen een groot risico om hem te halen. Ben bang dat het zelfde gaat gebeuren wat er met de bounty gebeurde.

weet iemand of deze lijn nog een keer word geschoten.

Ik ben nu wel erg aan het twijfelen deze producten zijn allemaal stuk voor stuk extreem mooi. Ik vind het alleen een groot risico om hem te halen. Ben bang dat het zelfde gaat gebeuren wat er met de bounty gebeurde.

weet iemand of deze lijn nog een keer word geschoten.
Te begrijpen, stond ook even met open mond te kijken toen ik de films ontdekte bij Perfect Fireworks, dan nog 1.3G wat het weer extra spannend maakt.

Ik heb vernomen dat deze lijn pyroshine uit de pyroshinefabriek komen. Hier worden ook de merken katan en cafferata gemaakt.

Bijde merken heb ik nog niet gehad dus ik weet niet of dit goed nieuws is.

Ik heb noch katan, noch cafferata ooit op het niveau van de productfilm hier zien presteren, maar verder zegt het niet veel.

Tis maar net wat voor opdracht er gegeven wordt, welke materialen er worden gebruikt en wat er wordt betaald (en hoe betrouwbaar de producent/fabriek daar vervolgens naar handelt).

echt een hele goede compound ik was een beetje bang dat hij totaal niks leek op de sample filmpjes maar hij komt er goed in de buurt. Ben er echt heel blij mee en dat voor 130 euro, wel jammer dat het nog licht was dus die blinkers zijn waarschijnlijk nog wel beter.
en de pauze's tussen de cakes maar daar valt wel wat aan te doen.

en iets minder belangrijk, ik vind de doos echt heel mooi:):)

op 0:45 kan je de doos zien
op 3:50 begint de compound

echt een hele goede compound ik was een beetje bang dat hij totaal niks leek op de sample filmpjes maar hij komt er goed in de buurt. Ben er echt heel blij mee en dat voor 130 euro, wel jammer dat het nog licht was dus die blinkers zijn waarschijnlijk nog wel beter.
en de pauze's tussen de cakes maar daar valt wel wat aan te doen.

en iets minder belangrijk, ik vind de doos echt heel mooi:):)

op 0:45 kan je de doos zien
op 3:50 begint de compound

Lijken wel op de typische katan pauze’s

Ik heb vernomen dat deze lijn pyroshine uit de pyroshinefabriek komen. Hier worden ook de merken katan en cafferata gemaakt.

Bijde merken heb ik nog niet gehad dus ik weet niet of dit goed nieuws is.
Pyroshine kan wel echt hele goeie producten maken. Alleen vind ik persoonlijk de 1.4g producten merkbaar minder dan de 1.3g producten (ja logisch minder bust etc.) maar als je ziet wat sommige merken doen met 1.4g

Als dit uit de fabriek van cafferata en katan komt dan weet je het wel. Dan presteert de box in de straat max 20% van wat je op film ziet.

• Haha
Waarderingen: GMP
Back
Bovenaan