Princess Warrior [Compound]

Artikelnummer: GF183638
Artikelnaam: Princess Warrior
Bruto Gewicht: CA 18000 GRAM
Netto Kruitgewicht: CA 2000 GRAM
Aantal Schoten: 148 SCHOTEN
Effectomschrijving: Dit zwaargewicht met maar liefst 18 kg aan mega dik vuurwerk is de compound die je niet mag missen. Deze 148 schoten tellende compound box staan te wachten om afgevuurd te worden. Gouden en blinkende boeketten afgewisseld met paarse en groene en knetterende sterren zullen de sky verlichten. Een regelrechte aanrader.
Tijdsduur: CA 100 SECONDEN
Stijghoogte: CA 35-40 METER
Richtprijs: VOLGT

PRINCESS WARRIOR - FIREWORKS FOR ALL - COMPOUND - VUURWERK - CONSUMENTENVUURWERK.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie afwisseling schietrichtingen, rode blinkers in de v-shape zouden wat langer mogen blijven hangen, rest van de blink is goed subtiel en ook mooi paars en oranje sterren. Ziet er goed uit :thumbup:

Dit vind ik tot nu toe de mooiste nieuwkomer van FFA. Al zitten er meerdere pareltjes tussen de 2018 boxen, ben wel heel erg benieuwd naar de prijs van deze

Vind deze net even wat minder, maar dat komt doordat ik dit soort goud niets vind. Verder zit de box prima in elkaar met ook hier weer mooie kleuren.

Dit is toch een erg mooie box vind ik. Leuk gespeeld met schietrichtingen, mooie kleuren er in ook. Alleen vind ik het persoonlijk jammer van het finale salvo, hier had ik dan ook wel wat meer kleur in willen zien. Maar verder een prima box hoor :)

Hierbij dan ook mijn film:

Het viel me bij deze cake op dat er meerdere schoten waren die vroegtijdig ontploften, op halve hoogte. Misschien een issue met vocht.

Mooi logische structuur hier in, goed over nagedacht. Dat valt me vaker op bij F4A boxen. Alleen spreken hier niet alle effecten me evenveel aan.

Hoe vond jij hem Stefan, heb het idee dat de demo-versie wel een te mooi beeld gaf, maar hoe vond jij de productie?
Op film spreekt ie mij niet direct aan, maar met de mix van effecten en shapes lijkt ie mij voor de 'gewone consument' prima.

Hierbij de straatfilm van een exemplaar dat hier in de straat geschoten werd:

Hoe vond jij hem Stefan, heb het idee dat de demo-versie wel een te mooi beeld gaf, maar hoe vond jij de productie?
Op film spreekt ie mij niet direct aan, maar met de mix van effecten en shapes lijkt ie mij voor de 'gewone consument' prima.

Precies zoals je aangeeft, er is in principe niks mis mee maar voor de echte vuurwerkfreak mist de wauw factor: het zijn vrij veel kortbrandende standaard effecten zoals palm, ook de spider komt niet heel lekker uit de verf. Maar de gewone consument zal voor de prijs van deze box dik tevreden zijn met een langdurige multishape box. De demo versie gaf wel een beter beeld dan deze inderdaad.

Ik heb het exemplaar van Stefan hierboven ook gefilmd.

Hij maakte op mij ook geen grote indruk. Hij is zeker minder dan de sample in september. Maar daar van afgezien vind ik de uitwerkingen saai en weinig bijzonder.

Back
Bovenaan