Primavera

Deze gisteren opgehaald in Velp. Twijfel alleen of ik hem dit jaar wel ga schieten gezien de weersverwachting.

Qua tempo ramt die er wel doorheen maar kopergoud vervliegt met beetje wind natuurlijk als een malle. Wat zouden jullie doen?

Zo dikke bak hoor, weet niet hoe hard het bij jou waaide maar ik heb hem laten staan voor volgend jaar.

Als ik het filmpje zo bekijk houd deze bak zich ook met wind goed staande

Zo dikke bak hoor, weet niet hoe hard het bij jou waaide maar ik heb hem laten staan voor volgend jaar.

Als ik het filmpje zo bekijk houd deze bak zich ook met wind goed staande

Geschoten met windkracht 4. Maar het hangt heel erg af van hoe de wind staat, locatie etc. :)

Deze box gezien hier in de straat, viel wel echt op, ontzettend mooi blok met grote effecten, goede burst en vooral ook mooie, heldere kleuren zoals we gewend zijn bij Pangu.

Dank, ik zat al uit te kijken naar een film.
Die van mij heb ik laten staan ivm met de wind.

Ziet er goed uit. Tempo ook goed. Pauzes tussen de cakes niet storend voor mij.

Mooi hoor! Weet niet echt of ik hem er zo snel bij zal nemen als ik hem op de film zie, dat is meer smaak gebonden, maar een mooie box is het zeker!

In de startpost zie ik een vierkante doos. De doos is langwerpig bij mij. Ik houd niet van dit soort verrassingen bij het ophalen :shocked:

Vond dit echt een hele gave doos. Mooie heldere kleuren en een heerlijk tempo. En ook deze met het goud deed het prima in de wind. Top bak.

Vond dit ook een super mooie box! Ik had zelf niet zoveel dit jaar maar vergeleken de katan/wolff/duitse weco compounds van de buren sprong deze er toch echt boven uit. Ik vond deze ook beter presteren dan de losse Pangu cake Yellow River.

Los van dat ie rechthoekig was, viel mij vooral op hoe zwaar dit ding was.
Prachtige box, mooie effecten en een lekker tempo, ben het eens met bovenstaande reacties. Aanrader en daarbij nog even een mooi label om naar te kijken, klopt ook gewoon.

Prachtige bak dit. Hier het zelfde verhaal als bij de Madmax. Had deze besteld in 2020 maar toen helaas geannuleerd. Wat komt hij heerlijk over op bovenstaande video.

Back
Bovenaan