Primal Instinct

Haha precies de juiste omschrijving, gewoon schattig te noemen. De uitwerkingen liegen er anders niet om! Een wolf in schaapskleding haha.

Ben achteraf gewoon enorm blij met deze boxjes, gekocht voor de finale maar die kan me gestolen worden. Het goud is gewoon prachtig, blijft lang hangen en ach cake 2 kan er ook nog wel mee door:)

Had voor de zekerheid de verbindingen gecheckt. Overgang van cake 2 naar 3 niet verbonden. Heb het hele spul uit elkaar gehaald en t "rubro systeem" zelf toegepast..

Had voor de zekerheid de verbindingen gecheckt. Overgang van cake 2 naar 3 niet verbonden. Heb het hele spul uit elkaar gehaald en t "rubro systeem" zelf toegepast..
Meen je? Waar is ie verbonden, aan de onderkant? weinig zin om een nog een box te doen ;)

Meen je? Waar is ie verbonden, aan de onderkant? weinig zin om een nog een box te doen ;)

Dit ga je toch niet menen he? Hier word ik wel even kwaad om, heb 2 van deze boxen. Sowieso veel compound een uitkomst als je niet wilt knutselen, maar dan ga je er toch vanuit dat ze GOED doorgelont zijn.

Zit nu gelijk te stressen wat ik moet doen. Is dat nog een beetje te doen dat zelf opnieuw verbinden van compound, heb je ze gewoon uit elkaar gehaald en de lonten opnieuw verbonden of heeft deze ook dat trosje lontjes

Hier kan ik inderdaad ook slecht tegen...nu snap ik wel waarom bijvoorbeeld Evo nog even gewacht heeft met compound...

Wat is wijsheid, de box even los trekken een de zijkanten om te checken of alles goed zit? Eigenlijk totaal geen zin in maargoed, misschien betere het zeker voor het onzekere. Wel echt een hele slechte zaak hoor

Ik heb 'm even uit de doos gehaald door de berichten die ik hier las. Maar wat zag je voor geks aan deze cakebox dan? Ik zie enkel een schilderstapeje waar een lont achter zit, maar zonder dat te slopen kan ik niks geks zien. Dus ik heb ook geen zin om die tape eraf te scheuren zonder enige aanwijzing dat dit niet goed zit.

Ik heb 'm even uit de doos gehaald door de berichten die ik hier las. Maar wat zag je voor geks aan deze cakebox dan? Ik zie enkel een schilderstapeje waar een lont achter zit, maar zonder dat te slopen kan ik niks geks zien. Dus ik heb ook geen zin om die tape eraf te scheuren zonder enige aanwijzing dat dit niet goed zit.

Lol, heb hem werkelijk net klaar staan om los te trekken. Maar toch eerst ff vwc checken voor ik het doe;)

Zal ook eens kijken hoe of wat

Edit: Net losgehaald, zit allemaal gewoon goed hoor. Netjes in elkaar gedraaide lontjes, afgeplakt. Niks meer aan doen:D

Lol, heb hem werkelijk net klaar staan om los te trekken. Maar toch eerst ff vwc checken voor ik het doe;)

Zal ook eens kijken hoe of wat

Edit: Net gedaan, maar alles is zo goed afgewerkt dat ik de verbindingen niet kan vinden lol. Mocht ik het willen controleren moet ik hem echt helemaal uit elkaar halen (als ik dat doe zijn de lonten sowieso los)

Denk dat ik hem maar laat voor wat het is

Ik vertrouw er gewoon op, die compoundboxen zijn niet voor niks 2 keer gekeurd. Het is ook niet m'n pronkstuk dus ik zie wel of ie er mee gaat stoppen of niet.

Ik vertrouw er gewoon op, die compoundboxen zijn niet voor niks 2 keer gekeurd. Het is ook niet m'n pronkstuk dus ik zie wel of ie er mee gaat stoppen of niet.

Had me bericht al aangepast, alle verbindingen even gecontroleerd;) Niks aan het handje.

Volgende patient:bye::D

Deze box was ook geweldig zeg. Ja de 1e cake is wat traag, maar wel heel groot en schitterend goud. De 2e cake viel inderdaad de crackling wat tegen, maar de gigantische spreiding van het blauw maakte dit weer goed. En dan de derde, WAUW WAUW WAUW, prachtig lang hangend goud en lekkere salvo’s. De knallen in de finale waren nog best hard zeg.
Ja geweldige box om mee te beginnen om 00.05 uur :)

Film volgt later deze week van de Primal Instinct :)

Kan mee met de grote jongens deze! Begint wat traag maar knalt goed door daarna!
Finale is top. Niks aan dit blokje gedaan en liep zonder pauzes door.

Wat een topper, effecten blijven mooi in de lucht hangen en liep lekker door, leek zeker wel of het 1 cake was. De reacties in de buurt waren louter lovend, iedereen had de WoW effect!
Zelf vond ik cake 2 nog gaan, door de grote spreiding leek het zeker nog iets. De andere 3 zijn alleen maar toppers in de deze box.
Jammer dat het filmpje niks is geworden!

Gave doos dit! Dat goud kwam gewoon weer tot zowat aan de grond naar beneden. Cake 3 was heel indrukwekkend hierdoor. Wel jammer dat de salute cake niet all at once ging zoals bij de transbomber wel het geval was.

Dit was echt een topper! Totaal niet verwacht uit zo´n klein doosje met zo weinig kruit. De boeketten waren echt groot voor 25mm en konden rustig meekomen met andere 30mm toppers. Dat eerste goud is echt prachtig en ik heb niks aan te merken op de 2e cake hoor, gewoon een goede spreiding. De 3e cake is helemaal top natuurlijk in die salvo´s. En de finale cake was een leuke verrassing voor de familie haha, ging trouwens ook goed hard. Dus daar zit denk ik geen verschil in met de Duitse versie, waar mensen dus bang voor waren.

Dat compound was bij deze box trouwens echt super geregeld, alles ging heel strak achter elkaar af. Alleen de finale cake had een kleine vertraging, maar dat was juist wel leuk.

Back
Bovenaan