Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas, 2 van deze dingen en de Nederlandse versie zuigt gewoon? Heb ze gekocht voor de salutes aan het eind. Waar die in duitsland super dof is en grote TI boeketten heeft is dit gewoon een slecht aftreksel. Wat een flut knalletjes en ti-boeketten zeg. Bah
Je bedoelt de sample die ze bij Tosch hebben geschoten?
Ook (al was dat volgens mij geen sample) Zoek maar eens op youtube mega verbund, genoeg straatfilmpjes van waar hij WEL hard gaat. Box was er vorig jaar nml al. Ik zal eens een compi maken![]()
AH dat was me nog niet opgevallen. Mijn algehele indruk is niet slecht, maar zoals wel vaker bij vuurwerk kan het zijn dat er per jaar wat verschillen inzitten.
Net ook gezien op de demo, wat tegenvallend in vergelijking tot de demo van Rubro zelf in Wierden. Helaas, maar wat betreft de salutes was het wel enigszins te verwachten dat die zachter zouden zijn.
Wat een klein doosje is dit zeg! Wel perfect juist, scheelt je weer ruimte bij je opslag. Een beetje hetzelfde stijl doosje als Pangu en Evolution zit er om de cakebox.
vond ik ook idd, erg schattig haha