Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dus de prijzen die we in December zien kun je ook verwachten tijdens de verkoopdagen in de winkel? Of heb ik het verkeerd begrepen?Prijzen zijn altijd anders gedurende het jaar. De meeste (freak)shops hanteren 1 dezember als datum dat de reguliere prijzen gelden. Vaak is voorverkoop gratis vuurwerk ipv goedkoper product.
Over het algemeen kan je er van uitgaan dat de prijzen die er nu zijn ook tijdens de verkoopdagen gelden.Dus de prijzen die we in December zien kun je ook verwachten tijdens de verkoopdagen in de winkel? Of heb ik het verkeerd begrepen?![]()
Dat hangt van de winkel af.Ik vraag me af of de winkelprijzen tijdens reguliere verkoop altijd duurder zijn dan de voorverkoop prijzen wat we nu op de websites zien? Kan ik verwachten dat sommige prijzen dezelfde zijn of gebeurt dit nauwelijks?

Die hebben in de laatste week van oktober voor flink wat hernia's en dwarslaesies gezorgd, niet normaal haha.Vuurwerk365 was er zo 1 die later dit jaar wel erg leuke prijzen had![]()