Prijsvragen 2021 GEANNULEERD..

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Beste leden,

Namens Vuurwerktotaal het volgende bericht.

Uiteraard is Vuurwerktotaal het wederom oneens met het verbod en de redenen waardoor dit tot stand gekomen is! Pure waanzin en symboolpolitiek.

Vanwege het verbod kunnen de prijzen die gewonnen konden worden met de prijsvragen dit jaar helaas niet uitgegeven worden. Heel spijtig maar het is niet anders.:cry:

Hopelijk kunnen de prijsvragen volgend jaar eindelijk wel eens doorgang vinden en kan men jullie dan wel blij maken.
De winnaars van 2021 zullen niet doorgeschoven worden naar 2022.

Wat men nogmaals wil benadrukken is dat dit alles zeer spijtig is en dat men dit ook dolgraag anders had gezien en de prijzen gewoon had weg kunnen geven.

Excuses van VWT ondanks dat zij er helemaal niks aan kunnen doen. Ongelooflijk.

Hopelijk tot volgend jaar.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de prijsvragen, brengt altijd extra sfeer vind ik! Echt het begin van het seizoen.

He jammer daar gaat mijn gewonnen hammer

Weet je waar ik echt van baal, geen prijsvragen en producten van vuurwerktotaal..

Mijn inzendingen.. Veel sterkte vw totaal

Ontzettend zonde, maar uiteraard geheel begrijpelijk. Ik mis de leegte van alle prijsvragen nu al, dat is altijd écht het teken dat het seizoen is begonnen..

Heel erg jammer! Maar zeer begrijpelijk dat het geannuleerd is.
Ontiegelijk jammer gewoon dat oud en nieuw gewoon weer door je neus heen geboord is..

Zo triest dat het wederom zoveel teleurstelling oplevert op alle vlakken binnen deze branche en hobby. Wat ging het juist weer lekker met de prijsvragen en de gewonnen prijzen, al 2 jaar die enorme pech.
Op naar 2022 dan maar weer, het zal weer een keer lukken!

Ontzettend jammer, maar natuurlijk heel begrijpelijk. Ook dit jaar heb ik weer met veel plezier zitten puzzelen. Volgend jaar maar weer proberen om een Massive te winnen. 3x is scheepsrecht toch :p

Jammer, maar begrijpelijk en het is niet anders. Er zijn uiteraard veel belangrijkere dingen waar VWT zich nu druk om moet maken. Succes en tot volgend jaar.

Back
Bovenaan