Dat klopt helemaal. Zit sinds 2012 in het assortiment.Was dit ook niet éen van de eerste cakeboxen (later compounds) ooit verkrijgbaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt helemaal. Zit sinds 2012 in het assortiment.Was dit ook niet éen van de eerste cakeboxen (later compounds) ooit verkrijgbaar?
Ik zit heel erg in twijfel om dit jaar hem ook aan te schaffen. Kwam hem voor 99,95 euro tegen en dat maakt hem toch wel heel aantrekkelijk om weer mee te nemen.Net weer in het lijstjes topic gespamd dat ik voor het eerst een Immortal Gold besteld heb. Hopelijk komt er nog een bij via deze prijsvraag![]()
Dan is het wel knap dat ze de kwaliteit zo hoog hebben kunnen houden. +1 voor Rubro, zelfde geldt voor de 4 Seasons.Dat klopt helemaal. Zit sinds 2012 in het assortiment.
Dan gaan wij er voor zorgen dat we een andere mooie box weg mogen gevenZal helaas ook laatste jaartje zijn van deze box op deze manier.
Yep, met 6 Elements maar volgens mij was die ene box... Golden Thunder? via Royal nog net wat eerder.Was dit ook niet éen van de eerste cakeboxen (later compounds) ooit verkrijgbaar?
Gelukkig gaan ze we meer cadeau doen ipv 1 stuk, als troostprijs voor het laatste moment in NLIk lees nu deze winactie trouwens nu, en er moet iemand bij Rubro wel even flink gaan meelezen dan!![]()
Deze foto is gewoon kunst. Die mag wat mij betreft wel aan de muur in m’n huis!