[PRIJSVRAAG] Win een Immortal Gold

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer in het lijstjes topic gespamd dat ik voor het eerst een Immortal Gold besteld heb. Hopelijk komt er nog een bij via deze prijsvraag :)

Net weer in het lijstjes topic gespamd dat ik voor het eerst een Immortal Gold besteld heb. Hopelijk komt er nog een bij via deze prijsvraag :)
Ik zit heel erg in twijfel om dit jaar hem ook aan te schaffen. Kwam hem voor 99,95 euro tegen en dat maakt hem toch wel heel aantrekkelijk om weer mee te nemen.

Helaas nog nooit deze mooie compound in mijn collectie gehad. Zal fantastisch zijn om via de prijsvraag deze te kunnen scoren.
En ontzettend bedankt voor deze mooie prijsvraag, zeker nu het vuurwerk alsmaar duurder wordt.

Goed werk team Rubro!

Bijlagen

• 9B2EE5B5-5242-4640-9E88-7DCC51D904EF.jpeg
    9B2EE5B5-5242-4640-9E88-7DCC51D904EF.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 17
  • IMG_2382.jpeg
    IMG_2382.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 17
Ik doe zeker mee, ben benieuwd naar alle reacties in de Countdown en wie uiteindelijk de gelukkige winnaar wordt. Succes iedereen!

golden-fireworks.jpg

Maar was dit geen sample? 😛😛
Erg dik wel, kan me voorstellen dat mensen nav deze video hem besteld hebben destijds. Al lag de prijs toen vgm ook heel hoog. Meen me te herinneren dat hij toen voor €199,- te koop kwam in het eerste jaar!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan