[PRIJSVRAAG] Win een Immortal Gold

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een toffe actie van Rubro! Ik zeg Ruud van den Broeke for president!

Maar waarom eigenlijk de Posts na 1 oktober terwijl de countdown 1 september is geopend. Voortaan maar ff wachten met posten..

Het blijft hier eigenlijk best wel stil voor zo’n dikke box🫣
De actie geld voor de gehele countdown. Winnaar wordt niet uit dit topic gekozen, maar een random topic uit de countdown. En de gehele countdown loopt als een malle, hebben nu zelfs ruim meer posts dan op hetzelfde moment afgelopen jaar, wat een dik record werd.

De actie geld voor de gehele countdown. Winnaar wordt niet uit dit topic gekozen, maar een random topic uit de countdown. En de gehele countdown loopt als een malle, hebben nu zelfs ruim meer posts dan op hetzelfde moment afgelopen jaar, wat een dik record werd.

Goed om te horen dat het helemaal leeft hier met de countdown. Het is ook heerlijk die countdown :p

Dikke acties van Rubro. Doen ze goed.
Countdown is al sfeer verhogend maar rubro maakt er helemaal een aantrekkelijk feestje van!

Ff denken hoe ga ik de sfeer hier verhogen.
Ooh ja eerst de imortal gold.
Deze draait al lang mee toch zeker een 5 jaar terug geweest dat ik hem had! Ontzettend mooie bak ook! Net als de 4 seasons van toen!
Geen idee waarom. Ik deze nooit meer heb gehaald. Ik blijf vaak steken op de leuke budget bakjes zoals de heavy legend!
...
Ooh ja sfeer!!

Nou ja heb er weer zin in!!

Was mijn eerste Rubro kooi 12 jaar geleden:
88c3fcfc-2fe5-47e0-8967-8adab13de83e.jpg

Dikke bak! Zou een mooi goud randje zijn van mijn oud en nieuw lijst.

Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum maar dankzij al deze acties en ervaringen van de leden is mijn stook hobby veel verder uit de hand gelopen. Gelukkig maar en dank voor alle mooie bijdragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan