Met moeite.Toch wel fijn om te zien dat sommigen hebben opgelet op school en tot 10 tellen de meeste lukt en enkele een paar stapjes verder kunnen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met moeite.Toch wel fijn om te zien dat sommigen hebben opgelet op school en tot 10 tellen de meeste lukt en enkele een paar stapjes verder kunnen![]()

Juist!!!Daar is een topic voor hoor.
Ga daar lekker tellen.
Een spelletje om het forum een beetje levend te houden in de tussen maanden
Toch wel fijn om te zien dat sommigen hebben opgelet op school en tot 10 tellen de meeste lukt en enkele een paar stapjes verder kunnen![]()

Ahh nouja, dan begint het een beetje en wordt bij sommige verenigingen al een leuk niveau bij gehaald. Helaas is het verschil nog wel groot tussen de verenigingen kwa niveau’s.Niks bijzonders. Hd7
Netjes man! Supertof. Speel je al lang?Ahh nouja, dan begint het een beetje en wordt bij sommige verenigingen al een leuk niveau bij gehaald. Helaas is het verschil nog wel groot tussen de verenigingen kwa niveau’s.
Als je maar plezier hebt!
Ik probeer aankomend jaar wat klaar te krijgen op de P250. Maar gelukkig zit ik nog net niet onder de 4 anders ben je “klaar” en opeens heel beperkt in tournooi/competitie mogelijkheden
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.....
sinds oktober 2 jaarNetjes man! Supertof. Speel je al lang?