harry janssen
VWC lid
goedenavond !!!Goedenavond Galacticos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
goedenavond !!!Goedenavond Galacticos
9 pagina's verder. De stormbird vond ik echt een top cake, hele goede burst en spreiding, wat een boeketten kwamen daar uit zeg. Als ze daar een compound van zouden hebben met verschillende kleuren dan zou ik die sowieso elk jaar aanschaffen.Hardcore Helium![]()
Ja puur geld van de burger wordt weg gegraaid door het Tuigen op kosten van de stad natuurlijk he,burgerberaad verleden jaar mbt het afsteekverbod heeft gewoon 521.000.00 euro gekost ,beetje slap ouwehoeren met een man of 80 voor een paar keer ??? ja gaat echt lekker hier man
![]()
yeah man ,bunnikside !! vanavond tegen portoJa puur geld van de burger wordt weg gegraaid door het Tuig.
Altijd een mooie stad gevonden met fanatieke aanhang "bunninkside" geloof ik.
vrees het ergste ,zo goed doen we het helaas niet de laatste tijd ,wel goed voor de club qua inkomsten dus dat scheelt en verzacht weer een beetjeyeah man ,bunnikside !! vanavond tegen porto![]()

en anders moet ajax er zondag maar aan geloven !! onder farioli (huidige trainer porto en destijds ajax ) wonnen we ook met 4-0Wonder zit in een klein hoekje

en anders moet ajax er zondag maar aan geloven !!

Ik vond t wel relaxed dat Ajax onder John Heitinga voetbalde. Ging voor geen meter en zo kan PSV die ook voor geen meter speelt toch punten pakken.en anders moet ajax er zondag maar aan geloven !! onder farioli (huidige trainer porto en destijds ajax ) wonnen we ook met 4-0![]()
![]()
![]()
Studiosport is verhuistIk zit hier toch godver niet op een voetbalforum?!

AvondGoedenavond
FC Knudde ForumIk zit hier toch godver niet op een voetbalforum?!
Daar heb je een punt,maar dat valt dan weer niet onder het kopje voetbal/sport waarover werd "geklaagd"Nee gelukkig zijn alle andere berichten in dit topic wel op zijn plaats![]()