Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zodra ze mij een mail met afhaalbewijs sturen zal ik het laten weten.Wanneer ongeveer zouden ze een mail sturen dat ik die Galacticos mag halen?
Weet iemand dat?
Alles voor 2 minuten funBijna 2500 berichten in één maand tijd. De wanhoop nabij.
het afhaal bewijs voor de lege doos,de inhoud die heb ik dan al veilig gesteld.Zodra ze mij een mail met afhaalbewijs sturen zal ik het laten weten.
Het is dat meneer van Seumeren daar aandelen heeft, anders was Utrecht allang gedegradeerdyeah man ,bunnikside !! vanavond tegen porto![]()
Jij ook hèFijne avond
In mijn geval is het vaak zo,dat als iets gratis is,ik het pas weet als het al voorbij isEchte Hollanders zodra er iets gratis is staan we vooraan![]()

Zou toch wel te gek zijn he. Ga jij filmen? Ik vind filmen vaak afleiden van het vuurwerk dus laat het regelmatig anderen doen.Zodra ze mij een mail met afhaalbewijs sturen zal ik het laten weten.
Ik kom uit Portugal en ben een Echte Hollander dus....Thx man, ik voel me ineens geen allochtoon meer!Echte Hollanders zodra er iets gratis is staan we vooraan![]()
Bijna 2500 berichten in één maand tijd. De wanhoop nabij.