[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

🤔 de meeste mensen hebben daar een hond voor ipv kinderen 😂

Mensen die hier alleen zijn voor een prijsvraag zijn uitgesloten van deelname :p
Hahaha ja dat klopt, was financieel een stuk logischer geweest ook.

2 kleine mennekes met de ADHD van papa en de koppigheid van mama… dan kun je met droog weer lekker buiten uit razen. Energie verbranden.

Over verbranden gesproken: als ik deze op mag halen gaat hij wellicht wel eerder dan de 31e de lucht in. Heb de 29e nog een verjaardag. Kunnen jullie daarna obv de straatfilm er alsnog 1 zelf bestellen.

Zelf bestellen ?
De meeste hier hebben nu al geen cent meer over na een heel jaar bestellen,dan de vuurwerk365 gekte er nog bij ,en iedereen zit nu al aan water en droog oud brood wachtende op de echtscheidingspapieren.
Dus zelf bestellen,dat kan een "uitdaging" worden voor sommige 😂

bij mij juist andersom ,enigste "hobby "die ik nog kan uitvoeren/doen (fysiek) ,was een hele fanatieke karpervisser en dat koste aanzienlijk meer met ieder jaar de nieuwste spullen ,vergunningen ,honderden euro's aan voer het water in etc etc ,zoals een wijs man ooit zij "elk nadeel heeft zijn voordeel "🙏😉

bij mij juist andersom ,enigste "hobby "die ik nog kan uitvoeren/doen (fysiek) ,was een hele fanatieke karpervisser en dat koste aanzienlijk meer met ieder jaar de nieuwste spullen ,vergunningen ,honderden euro's aan voer het water in etc etc ,zoals een wijs man ooit zij "elk nadeel heeft zijn voordeel "🙏😉
Zoals een wijs man zei:

Je neemt ze mee te vissen, ze vreten van je aas en ze schijten op je dobber.

Maar je kunt dus wel met dozen naar buiten lopen en t lontje aansteken maar karpervissen lukt niet? Balen dat je hobby dan zo verdwijnt man!

Back
Bovenaan