Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tenminste een prijsvraag waar niet je hersens om kraken en of vet veul tijd in gaat zitten.Kans om deze te winnen grenst aan 0 natuurlijk maar je weet het nooit...
BoemmmTik... Tak... Tik... Tak...
MiddagGoedemiddag allen!
HoihoiHoi. 2x.
Dik dingWat een beest!![]()
Hahaha ja dat klopt, was financieel een stuk logischer geweest ook.de meeste mensen hebben daar een hond voor ipv kinderen
Mensen die hier alleen zijn voor een prijsvraag zijn uitgesloten van deelname![]()
Rustig aan hè? Was net zo gezellig op t forum.Kunnen jullie daarna obv de straatfilm er alsnog 1 zelf bestellen.
tja.. ik heb een tweede hobby gevonden die me ook klauwen met geld kost dus het is een beetje lastig. Merk dat de laatste tijd m’n geld meer daarheen gaat. Dus wat minder diepe zakken.altijd wat "kruit "bewaren voor de laatste dagen he ,zakken zijn diep en gelukkig nog niet leeg![]()
Zoals een wijs man zei:bij mij juist andersom ,enigste "hobby "die ik nog kan uitvoeren/doen (fysiek) ,was een hele fanatieke karpervisser en dat koste aanzienlijk meer met ieder jaar de nieuwste spullen ,vergunningen ,honderden euro's aan voer het water in etc etc ,zoals een wijs man ooit zij "elk nadeel heeft zijn voordeel "![]()
Of wat kruit bewaren voor het nieuwe jaar als protest actie ivm verbodaltijd wat "kruit "bewaren voor de laatste dagen he ,zakken zijn diep en gelukkig nog niet leeg![]()
Maar je kunt dus wel met dozen naar buiten lopen en t lontje aansteken maar karpervissen lukt niet? Balen dat je hobby dan zo verdwijnt man!bij mij juist andersom ,enigste "hobby "die ik nog kan uitvoeren/doen (fysiek) ,was een hele fanatieke karpervisser en dat koste aanzienlijk meer met ieder jaar de nieuwste spullen ,vergunningen ,honderden euro's aan voer het water in etc etc ,zoals een wijs man ooit zij "elk nadeel heeft zijn voordeel "![]()