Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen zorgen gap.. dat rad is kapot dit jaar. Kan haast niet anders..Stuifie zal iedereen wel weer omgekocht hebben.
Corrupte bende bij VWCGeen zorgen gap.. dat rad is kapot dit jaar. Kan haast niet anders..
Sterkte.Weer een avondje werken
Super. Dus jij hebt m al besteld?Heb mijn rubro dealer al ingelicht ruimte te bewaren in de bunker en gevraagd hem vast toe te voegen aan mijn huidige bestellingen qua tijdslot![]()
Pfhh moet er niet meer aan denken die akelige ploegendiensten ,leven als een zombie vooral in de donkere dagen zie je bijna geen daglicht meerWeer een avondje werken
Nee schijnt al gereserveerd te zijn voor meSuper. Dus jij hebt m al besteld?
Kan je dan alvast een straatvideo van de Galacticos schieten? Dan weet ik of mijn prijs over 12 dagen even mooi overkomt als op de productievideo.Nee schijnt al gereserveerd te zijn voor me![]()
Ik kan hem pas de 29e ophalen he, zelfs voor de prijswinnaar maken ze blijkbaar geen uitzonderingKan je dan alvast een straatvideo van de Galacticos schieten? Dan weet ik of mijn prijs over 12 dagen even mooi overkomt als op de productievideo.
sommige mensen verwarren dit topic volgens mij met het spelletje vier op een rij ???![]()