[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

Ga je geen spijt van krijgen. Afschieten zoals deze.

in t midden aansteken.

Thx! Ik heb er zelf wel een filmpje van want we hebben deze volgens mij vorig jaar of twee jaar geleden geschoten. De beste NL bak die we ooit hadden , blies de Triple X (die toen al echt minder was) volledig omver. Geen vergelijk. Ook leuke afwisseling van effecten.

Maar goed, dit gaat over de Galacticos. Die zouden we erg graag schieten. Als er ergens een actie komt waar deze rond 275 of zo kost dan kopen we die nog wel. We hebben dit jaar tot nu toe maar een 200+ >=25mm compound...Mag er nog wel een bij, maar dan alleen deze Galacticos. Anders is het wel goed zo.

Bericht in topic 'Beast Of Burden Total [Compound]'
https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/beast-of-burden-total-compound.50849/post-1826614

deel exact dezelfde mening.

Toch niet helemaal. De Triple X met het rode cellofaan was echt enorm dik en ik vond die qua schoten etc en opbouw absolute topklasse. Maar toen kwam die met de zwarte opdruk......die hadden wij en die viel wat tegen. Was eigenlijk ook goed toch, maar ja....de Beast of Burden een klasse beter.

Toch niet helemaal. De Triple X met het rode cellofaan was echt enorm dik en ik vond die qua schoten etc en opbouw absolute topklasse. Maar toen kwam die met de zwarte opdruk......die hadden wij en die viel wat tegen. Was eigenlijk ook goed toch, maar ja....de Beast of Burden een klasse beter.
Ik had m met t rode cellofaan. Vond m niet zo bijzonder als de beast of burden.

het is hier in utrecht wel weer een perfect weertje om te stoken hoor ,jammer genoeg moet ik nog even geduld hebben om mijn gewonnen galacticos te kunnen stoken ,dus effe wachten nog :biertje:

Back
Bovenaan