S StanPyro VWC lid Vandaag om 17:09 #1.082 Mooi, dan willen intussen 55 mensen van Rubro dat ik de Galácticos gratis ontvang.
harry janssen VWC lid Vandaag om 17:28 #1.084 sommige mensen verwarren dit topic volgens mij met het spelletje vier op een rij ???
harry janssen VWC lid Vandaag om 17:42 #1.091 Tegendraads zei: Rij Klik om te vergroten... kon ik op wachten natuurlijk
T Tegendraads VWC lid Vandaag om 17:44 #1.092 harry janssen zei: kon ik op wachten natuurlijk Klik om te vergroten...
Vuurwerkkoning VWC lid Vandaag om 18:12 #1.098 Op 31 december is het rond deze tijd al zo donker, dat een Galacticos de moeite is om af te steken natuurlijk.
Op 31 december is het rond deze tijd al zo donker, dat een Galacticos de moeite is om af te steken natuurlijk.
Vuurwerkkoning VWC lid Vandaag om 18:14 #1.099 Als je met een Galacticos naar buiten komt om 00:00 zul je je buren jaloers maken.
Vuurwerkkoning VWC lid Vandaag om 18:15 #1.100 De Galacticos zal toch wel een reservelont hebben, maar is natuurlijk overbodig omdat deze niet stil zal vallen
De Galacticos zal toch wel een reservelont hebben, maar is natuurlijk overbodig omdat deze niet stil zal vallen