Krammetjes
VWC lid
Ik dacht altijd dat we hier met een hem te doen hadden maar in de strijd der Galacticos kan het blijkbaar raar lopen!Wat een hoop berichten over mijn doos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht altijd dat we hier met een hem te doen hadden maar in de strijd der Galacticos kan het blijkbaar raar lopen!Wat een hoop berichten over mijn doos.
hahahaha vind deze goedKan iemand stuifie volgende week ff 2 weekjes mod maken? Dat heeft ie verdiend. Daarna weer mod af.
Jaa, maak em mod! Kijken hoe dat gaat uitpakken!hahahaha vind deze goeddie kutgrappen zijn te simpel.
Kijk dat ziet er goed uit
Kijk eens in dit topic, echt iets voor jou:Iemand nog wat leuks te vertellen?
Vieze irritante persoonlijkheid ben jij zeg hahahaKijk eens in dit topic, echt iets voor jou:
Had zelf behoefte aan een overzicht met landelijke winkels waar cat. 1 te koop is. Met de focus op echt cat 1. en geen fop en schertsvuurwerk.
Aanvullingen zijn welkom
naam winkel - start verkoop
2020
1. Big bazar - oude collectie- 18 september, nieuwe collectie 9 oktober
2. Intratuin- 10 oktober
3. action 3 november ( oude collectie)
4. solow ( voor 3 nov.
5. HEMA 14 november
6. Lidl 5 december.
7. Dirk 6 december
8. xenos 4 december
9. blokker 4 december
10. Deka markt nb
11. Makro nb
12. Aldi 16 december
13. etos nb
14. makro nb
15. dirk 6 dec.
collecties:
big...
- eumetazoa
- Reacties: 205
- Forum: Algemeen - Cat.1 vuurwerk
Als jij wint sturen ze mij een pb’tje waar ik m voor je kan ophalenKrijg ik overigens automatisch bericht waar en wanneer ik de Galacticos op kan halen? Zou wel handig zijn om te weten want dan kan ik daar rekening mee houden in de planning.
Ik wil je best een bericht sturen waar en hoe laat je hem kan komen bewonderen wanneer deze bak de lucht in gaat. Is een kleine moeite en uiteraard geen probleem!Krijg ik overigens automatisch bericht waar en wanneer ik de Galacticos op kan halen? Zou wel handig zijn om te weten want dan kan ik daar rekening mee houden in de planning.
Tof dat je dat voor me wil doen, tegen die tijd laat ik wel weten waar je hem af mag leveren.Als jij wint sturen ze mij een pb’tje waar ik m voor je kan ophalen
Begrijp ik het goed dat jij op 2 januari een volledig leeg geschoten dummy bent?Op 2 januari hier ,volledig veilig en leeg geschoten als dummy![]()
Geen tijd meer om het voor je af te leveren vriend. Maar zal t met meerdere camera’s voor je filmen.Tof dat je dat voor me wil doen, tegen die tijd laat ik wel weten waar je hem af mag leveren.
Begrijp ik het goed dat jij op 2 januari een volledig leeg geschoten dummy bent?
Jij hebt het toch veel te druk met F1 stoken dus laat het echte vuurwerk maar aan mij overGeen tijd meer om het voor je af te leveren vriend. Maar zal t met meerdere camera’s voor je filmen.
Met de calacticos erbij sta ik waarschijnlijk wel tot 2 januari te stoken dus kan zo maarTof dat je dat voor me wil doen, tegen die tijd laat ik wel weten waar je hem af mag leveren.
Begrijp ik het goed dat jij op 2 januari een volledig leeg geschoten dummy bent?
Het "ontbrekende ruggengraat" syndroom zoals velen onder ons zeker?Met de calacticos erbij sta ik waarschijnlijk wel tot 2 januari te stoken dus kan zo maar![]()