Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In gedroogde vorm en met het woord magic ervoorPaddenstoel.
Jammer wel.dat al.die legendarische zaken langzaam aan overal verdwijnen, broodje Mario bv hier in Utrecht en zo zijn er nog vele andere in het hele land ,en wat komt er voor terug ??? Vul hetzelf maar in![]()
Begin spontaan te kwijlen bij de gedachten aan al die kleine ondernemers die kwaliteit voorop stelde ipv kwantiteit, zonde man dat de meeste het niet hebben gered en mensen in zijn algemeenheid liever geld uitgeven aan troep, uitzonderingen daargelaten uiteraardHelaas man is zeker waar, je hebt soms nog wel pareltjes maar die hebben het allemaal zwaar.
Jij zal ongetwijfeld veel herinneringen hebben in Utrecht net zoals ik dat in Den Haag heb.
Je had er hier zo veel die nu kapot zijn, van de simpele slagers broodjes tot de authentieke Thai.
Kon ik nog maar een dagje uit eten bij Chiang Mai Denneweg Den Haag, bestaat al 15 jaar niet meer ofzo en mis het nog steeds.
Spareribs bij de Drie Konijntjes, Sate & Steak bij Salt & Pepper...
Pfoe zoveel mooie herinneringen.
Oohhhhh lekker man,perfect toetjeOm de hoek van de Denneweg na het eten zo shop The Crow binnenstappen met rookruimte & een tap...
Begin spontaan te kwijlen bij de gedachten aan al die kleine ondernemers die kwaliteit voorop stelde ipv kwantiteit, zonde man dat de meeste het niet hebben gered en mensen in zijn algemeenheid liever geld uitgeven aan troep, uitzonderingen daargelaten uiteraard![]()
Oohhhhh lekker man,perfect toetje
OkeEigenlijk vind ik dat iedereen die heeft gereageerd in dit topic ongeacht hoeveel posts hij/zij heeft geplaatst gelijke kansen moet hebben. Dus één post en je doet mee voor de prijs, niet wie de meeste posts heeft gevuld met onzin maakt meer kans.
Dit zal geen populaire mening zijn voor sommige.
Dit gezegt hebbende heeft mij weer een extra post opgeleverd. Ik pak alvast de popcorn er bij.![]()
Gelukkig maak ik de regels niet en kies ik ook geen winaar uit.
Eigenlijk vind ik dat iedereen die heeft gereageerd in dit topic ongeacht hoeveel posts hij/zij heeft geplaatst gelijke kansen moet hebben. Dus één post en je doet mee voor de prijs, niet wie de meeste posts heeft gevuld met onzin maakt meer kans.
Dit zal geen populaire mening zijn voor sommige.
Dit gezegt hebbende heeft mij weer een extra post opgeleverd. Ik pak alvast de popcorn er bij.![]()
klopt, ik weet ook al waar ik em op ga halenNog een paar dagen, dan gaat deze dikke prijs vergeven worden.![]()