[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

Jammer wel.dat al.die legendarische zaken langzaam aan overal verdwijnen, broodje Mario bv hier in Utrecht en zo zijn er nog vele andere in het hele land ,en wat komt er voor terug ??? Vul hetzelf maar in😉

Helaas man is zeker waar, je hebt soms nog wel pareltjes maar die hebben het allemaal zwaar.

Jij zal ongetwijfeld veel herinneringen hebben in Utrecht net zoals ik dat in Den Haag heb.

Je had er hier zo veel die nu kapot zijn, van de simpele slagers broodjes tot de authentieke Thai.

Kon ik nog maar een dagje uit eten bij Chiang Mai Denneweg Den Haag, bestaat al 15 jaar niet meer ofzo en mis het nog steeds.
Spareribs bij de Drie Konijntjes, Sate & Steak bij Salt & Pepper...

Pfoe zoveel mooie herinneringen.

Helaas man is zeker waar, je hebt soms nog wel pareltjes maar die hebben het allemaal zwaar.

Jij zal ongetwijfeld veel herinneringen hebben in Utrecht net zoals ik dat in Den Haag heb.

Je had er hier zo veel die nu kapot zijn, van de simpele slagers broodjes tot de authentieke Thai.

Kon ik nog maar een dagje uit eten bij Chiang Mai Denneweg Den Haag, bestaat al 15 jaar niet meer ofzo en mis het nog steeds.
Spareribs bij de Drie Konijntjes, Sate & Steak bij Salt & Pepper...

Pfoe zoveel mooie herinneringen.
Begin spontaan te kwijlen bij de gedachten aan al die kleine ondernemers die kwaliteit voorop stelde ipv kwantiteit, zonde man dat de meeste het niet hebben gered en mensen in zijn algemeenheid liever geld uitgeven aan troep, uitzonderingen daargelaten uiteraard 😉

Begin spontaan te kwijlen bij de gedachten aan al die kleine ondernemers die kwaliteit voorop stelde ipv kwantiteit, zonde man dat de meeste het niet hebben gered en mensen in zijn algemeenheid liever geld uitgeven aan troep, uitzonderingen daargelaten uiteraard 😉
Oohhhhh lekker man,perfect toetje

Zeker man en het eten was AAA.
Maar helaas bestaat het al zo lang niet meer.

Je hebt hier in Den Haag nog Fat Kee, en dat is voor deze tijd een echte veel voor weinig Chinees.

Top eten voor weinig geld, toevallig vandaag gehaald.
Beetje zoals vroeger elke NL-er dus Chinees ging afhalen op zondag haha.

Voor 20/30 euro voed je 2/3 personen. Voor de service moet je er niet wezen.

China dragon hebben we hier ,in 2023 nog beste Chinees restaurant volgens thuisbezorgd, niets mis mee maar wat vroeger normaal was is tegenwoordig " speciaal " 😉 en lekker en goed eten maak jezelf met liefde, aandacht en een goed product ook gewoon thuis toch 👍

Eigenlijk vind ik dat iedereen die heeft gereageerd in dit topic ongeacht hoeveel posts hij/zij heeft geplaatst gelijke kansen moet hebben. Dus één post en je doet mee voor de prijs, niet wie de meeste posts heeft gevuld met onzin maakt meer kans.
Dit zal geen populaire mening zijn voor sommige.

Dit gezegt hebbende heeft mij weer een extra post opgeleverd. Ik pak alvast de popcorn er bij.🍿

Eigenlijk vind ik dat iedereen die heeft gereageerd in dit topic ongeacht hoeveel posts hij/zij heeft geplaatst gelijke kansen moet hebben. Dus één post en je doet mee voor de prijs, niet wie de meeste posts heeft gevuld met onzin maakt meer kans.

Dit gezegt hebbende heeft mij weer een extra post opgeleverd. Ik pak alvast de popcorn er bij.🍿
Oke

🍿

Back
Bovenaan