[Prijsvraag] Vuurwerkshop.com 2015 - Alphen aan de Rijn [WINNAARS BEKEND!]

Vandaag de prijs opgehaald,leuke zaak,vriendelijk personeel. Kon kiezen de stars of Paris meenemen of voor 20euro iets uitzoeken,ze hadden niet zoveel stars of paris geleverd gekregen. Heb toch gewoon de stars of paris genomen.Nogmaals dank.

Heb zojuist mijn prijs opgehaald (Zwarte Cross Box). Inderdaad erg leuke zaak, mooie display's erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ben superblij met de box!
Vuurwerkcrew en Vuurwerkshop Alphen bedankt!!!!

Ben zojuist langs geweest om mijn prijs af te halen. Zoals jullie al vertelden is het zeer leuke zaak met vriendelijke medewerkers. VWC en Vuurwerkshop Alpen echt bedankt voor de prijs!:)

Ook ik heb mijn prijs opgehaald! Lekker ontspannen sfeer!

Nogmaals bedankt, we gaan er van genieten! :thumbup:

Ik ben helaas wegens omstandigheden niet in staat mijn stars over paris op te halen die ik gewonnen heb,
als iemand hem wilt stuur even een bericht met je mailadres dan stuur ik het mailtje naar je toe waarmee je de stars over paris op kunt halen,de eerste krijgt hem.

Ik ben helaas wegens omstandigheden niet in staat mijn stars over paris op te halen die ik gewonnen heb,
als iemand hem wilt stuur even een bericht met je mailadres dan stuur ik het mailtje naar je toe waarmee je de stars over paris op kunt halen,de eerste krijgt hem.

Moet daar zo heen me bestelling ophalen. Als je in de buurt woont kan ik hm wel langs komen brengen.

EDIT: Tenzij dat ook niet kan door je omstandigheden.

Helaas hadden ze de Stars Over Paris niet, ik kreeg een bon en kan hem in december ophalen.. Top geregeld zo! :D

Ik vind het meer slecht geregeld, je komt daar een prijs ophalen en dan hebben ze het artikel niet... Dan haddeen ze toch op het minst een goede vervanger mee kunnen geven, dan had jij een cake gehad en was je er niet voor niets heen gereden.

Ik vind het meer slecht geregeld, je komt daar een prijs ophalen en dan hebben ze het artikel niet... Dan haddeen ze toch op het minst een goede vervanger mee kunnen geven, dan had jij een cake gehad en was je er niet voor niets heen gereden.

Kon ook ;) Maar ik had toch al genoeg vuurwerk, het is voor mij 10 minuten rijden..
Voor andere zal het inderdaad vervelender zijn.

Had ik ook, starts over paris was op, kreeg het aanbod om een zelf een vervangend artikel te kiezen, is de Pyro's Delight geworden. Geweldig geregeld zo, was continu gezellig druk. Erg leuke winkel!!! Bedankt voor de prijs!

Back
Bovenaan