[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Cool! Heb nog gewonnen ook.

Denk dat de cube een zitzak is. Leuk voor de kleine.

Vond de vraag over de kleur vd pijl enigszins discutabel gezien het eigelijk 2 pijlen zijn met kleur schakering. Maar alle kleuren waren dus goed.

Omtrent de openingsmaand staat onder de algemene info. Het verbaasde mij ook, maar goed, het stond er weldegelijk

Gefeliciteerd winnaars! Inderdaad wel vreemd van Maart.... Gezien ze pas opengingen in September en officieel open gingen Oktober.

gefeliciteerd winnaars!!

blijf vraag 3 wel apart vinden aangezien er naar mijn mening 2 verschillende antwoorden mogelijk zijn: maart en oktober.

ahja volgende keer beter

Gefeliciteerd aan de winnaars!

Was een leuke prijsvraag, complimenten!

Antwoord op vraag 2 is toch anders dan bij de verkooppunten die ik heb bekeken waar je een andere box kreeg bij een bestelling boven de €500

Gefeliciteerd winnaars! Ik had ze allemaal goed behalve deze vraag 2. Bij mijn vestiging kreeg je een buurtmaker erbij ipv black fortres

Alle winnaars gefeliciteerd!! Lekker genieten van jullie toffe prijzen!
Ikzelf had alle vragen ook goed beantwoord, waar ik soms nog aan het antwoord twijfelde was het toch goed beantwoord.
Het was in ieder geval weer een leuke speurtocht:D

Gefeliciteerd met jullie mooie prijs en ga er van genieten :)

Al ze dat tenminste lezen, de meeste winnaars zijn niet zo vaak aanwezig hier :p

Je bedoelt waarschijnlijk o.a. mij:wink:. Dagelijks meermaals actief op het forum. Alleen zit voor mij persoonlijk de 'magie' meer in het lezen dan in het posten:bonk:.

Sommige vragen konden inderdaad op meerdere manieren opgevat worden maar gelukkig goed gegokt.

Vuurwerkplanet en Vuurwerkcrew bedankt voor de mooie actie en alle andere winnaars ook gefeliciteerd!

Back
Bovenaan