Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND
Wow, je verwacht niet te winnen en al helemaal niet dat je dan zo'n joekel van een box aan de haak slaat!!! Super gaaf, ik sprong echt een gat in de lucht toen ik mijn username ertussen zag staan. Bedankt VWC en Lesli voor het organiseren van deze winacties, en alle andere winnaars van harte gefeliciteerd!! Gaan we goed van genieten
Gefeliciteerd iedereen die één van de prachtige prijzen hebben gewonnen!!
Tevens spijt het me voor alle andere leden die Party Crasher hadden gekozen en men het niet heeft meegenomen als mogelijkheid. Mijn argument dat Party Crasher zelf 100% de definitie heeft van een onuitgenodigde persoon op een feest en het feit dat een hacker in de meeste gevallen een systeem laat CRASHEN, lijkt niet voldoende te zijn geweest. Ik moet dit gewoon hier melden, het is logisch geweest om ook dit antwoord goed te keuren, maar helaas. Dus dit ten spijt voor alle mensen die dit als antwoord hadden.
Ps. Beste mods. Je hoeft mij hiervoor niet te bannen. Ik start namelijk nog even een aparte topic waarin ik mijn afscheid zal aankondigen waarna jullie mijn account mogen sluiten. Dus wacht daar nu even mee. Voor de zekerheid wil ik jullie vragen dit om 00:00 uur te doen. Waarvoor mijn dank.