[PRIJSVRAAG] Vuurwerkmania 2024 - Win een Coconut Bounty

Gefeliciteerd Stuifie !! Lekker jaartje voor je :applause:
Ik had ook 1.07. Ik kwam tot ongeveer 58 schoten tot aan 0.57, dus dacht dat daar de laatste cake nog niet kon beginnen en zag een pauze tussen die snelle finale schoten ....
Het is niet anders.

Allereerst gefeliciteerd!

Het lijkt erop dat de compound op het filmpje bestaat uit 5 cakes van 20 schoten (Funke style), waarvan de laatste 2 finale cakes zijn.
Daarom hebben sommige mensen 0:57 en anderen 1:07.

Cake 1 0:04
Cake 2 0:26
Cake 3 0:42 (rode tips)
Cake 4 0:57 finalecake
Cake 5 1:07 finalecake

Het lijkt erop dat de compound op het filmpje bestaat uit 5 cakes van 20 schoten (Funke style), waarvan de laatste 2 finale cakes zijn.

Ik dacht idd ook al, huh zijn het er 5? Was zelf maar uitgegaan van 3 verschillende effecten voor de finale, en kwam zo op 0.57 uit. Maar verwarrend was t wel

Volgens mij heeft Rubro/Vuurwerkmania geen 100 shots compounds die in 5 repen zijn opgedeeld.

Volgens mij heeft Rubro/Vuurwerkmania geen 100 shots compounds die in 5 repen zijn opgedeeld.
Nee volgens mij ook niet hoor, maar toch lijkt het erop als je de video langzaam afspeelt en meetelt.
Ik heb in het verleden wel cakeboxen van Rubro gehad waar de cakes als repen in de doos zaten, alleen dat waren geen 100 shots 30 mm compounds.

Zijn gewoon 4 cakes zoals te zien is op de foto in het coconut topic...
Klopt, dat is het product dat je geleverd krijgt. Ik heb het over het product dat op de video van Vuurwerkmania te zien is ;)
Dit is overigens geen verwijt of iets dergelijks, maar alleen wat ik denk te zien.
Verder ga ik ervan uit dat de mensen die hem besteld hebben gewoon een hele dikke bak in de straat hebben staan!

Jullie proberen mij te nakken he :p ? Te laat, hij is gisteren al vervroegd afgeleverd.. zit wel een grote witte stikker met de tekst 'sample' op de box, iemand een idee wat dat betekent?
Hahaha gefeliciteerd man! Maak er maar een mooi filmpje van. Ook geinig om te zien dat dit product zo in trek is, dat er zelfs discussie ontstaat over de opbouw van de sample in de productvideo xD (zelf had ik ook 1:07, gezien ik met tellen op 75 schoten kwam op dit moment en ik ook uitging van een 25-25-25-25 opbouw)

Jullie proberen mij te nakken he :p ? Te laat, hij is gisteren al vervroegd afgeleverd.. zit wel een grote witte stikker met de tekst 'sample' op de box, iemand een idee wat dat betekent?
heb je nou de coconut of de strobe willowbox ontvangen?

haha maar zonder dollen! van harte gefeliciteerd met deze top prijs!

Back
Bovenaan