Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht idd ook al, huh zijn het er 5? Was zelf maar uitgegaan van 3 verschillende effecten voor de finale, en kwam zo op 0.57 uit. Maar verwarrend was t welAllereerst gefeliciteerd!
Het lijkt erop dat de compound op het filmpje bestaat uit 5 cakes van 20 schoten (Funke style), waarvan de laatste 2 finale cakes zijn.
Daarom hebben sommige mensen 0:57 en anderen 1:07.
Cake 1 0:04
Cake 2 0:26
Cake 3 0:42 (rode tips)
Cake 4 0:57 finalecake
Cake 5 1:07 finalecake
Volgens mij heeft Rubro/Vuurwerkmania geen 100 shots compounds die in 5 repen zijn opgedeeld.Allereerst gefeliciteerd!
Het lijkt erop dat de compound op het filmpje bestaat uit 5 cakes van 20 schoten (Funke style), waarvan de laatste 2 finale cakes zijn.
Daarom hebben sommige mensen 0:57 en anderen 1:07.
Cake 1 0:04
Cake 2 0:26
Cake 3 0:42 (rode tips)
Cake 4 0:57 finalecake
Cake 5 1:07 finalecake
Nee volgens mij ook niet hoor, maar toch lijkt het erop als je de video langzaam afspeelt en meetelt.Volgens mij heeft Rubro/Vuurwerkmania geen 100 shots compounds die in 5 repen zijn opgedeeld.
Toen ik ging tellen kwam ik uit op 20 schoten voor het eerste effect en 20 voor de 2e effect. Het is duidelijk dat tellen niet mijn sterkste punt isZijn gewoon 4 cakes zoals te zien is op de foto in het coconut topic...
Klopt, dat is het product dat je geleverd krijgt. Ik heb het over het product dat op de video van Vuurwerkmania te zien isZijn gewoon 4 cakes zoals te zien is op de foto in het coconut topic...
Hahaha gefeliciteerd man! Maak er maar een mooi filmpje van. Ook geinig om te zien dat dit product zo in trek is, dat er zelfs discussie ontstaat over de opbouw van de sample in de productvideo xD (zelf had ik ook 1:07, gezien ik met tellen op 75 schoten kwam op dit moment en ik ook uitging van een 25-25-25-25 opbouw)Jullie proberen mij te nakken he? Te laat, hij is gisteren al vervroegd afgeleverd.. zit wel een grote witte stikker met de tekst 'sample' op de box, iemand een idee wat dat betekent?
heb je nou de coconut of de strobe willowbox ontvangen?Jullie proberen mij te nakken he? Te laat, hij is gisteren al vervroegd afgeleverd.. zit wel een grote witte stikker met de tekst 'sample' op de box, iemand een idee wat dat betekent?