[PRIJSVRAAG] Vuurwerkmania 2024 - Win een Coconut Bounty

En ook de winnaar van deze prijsvraag is bekend.

Dan nu de juiste antwoorden:De winnaar van deze prijsvraag is Stuifie, van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Stuur mij een PM of mail je gegevens en winkel waar je het wil afhalen naar [email protected]

1. Goud en blauw
2. 100 schoten
3. 1612
4. 0:56/0:57
5. Super Flowers
Jaa!!! Wat gaaf!! echt onwijs blij mee!! Heeeel erg benieuwd naar!

Gefeliciteerd mooie prijs!

alleen volgens mij lijkt het erop dat er 2 finale cakes zijn en de 1e dus op 56/57 sec begint en de 2e op 1.07 nu is de vraag: Op welk moment in dit filmpje start de finale cake van de Coconut Bounty? Noteer de tijd. hier staat cake en niet cakes. Of zie ik het gewoon fout?
Dat dacht ik dus ook, kan iemand uitleggen waarom 1:07 niet de finale cake is?

Dat dacht ik dus ook, kan iemand uitleggen waarom 1:07 niet de finale cake is?
Ik vond het zelf ook lastig.. ben eigenlijk gewoon vanaf het begin filmpje shots in de lucht gaan tellen.. volgens mij zit je dan rond de 70-80 als dat salvo bij 56-57 seconde de lucht in gaat.

Ten 1e van harte gefeliciteerd Stuifie! Geniet ervan!

Ten 2e. De laatste cake lijkt mij ook te starten op 1:07. Je ziet duidelijk een korte pauze voordat deze begint. Net als bij de overgangen tussen de andere cake's. Dus kan iemand uitleggen hoe het precies zit?

Ten 1e van harte gefeliciteerd Stuifie! Geniet ervan!

Ten 2e. De laatste cake lijkt mij ook te starten op 1:07. Je ziet duidelijk een korte pauze voordat deze begint. Net als bij de overgangen tussen de andere cake's. Dus kan iemand uitleggen hoe het precies zit?
Het was inderdaad 0:57. als je de schoten gaat tellen kom je dan waarschijnlijk uit op zo'n 25 schoten. Als 1.07 de laatste cake zou zijn zou je 25 schoten moeten tellen, zijn er vanaf dat moment veel minder natuurlijk.

Ik vond het zelf ook lastig.. ben eigenlijk gewoon vanaf het begin filmpje shots in de lucht gaan tellen.. volgens mij zit je dan rond de 70-80 als dat salvo bij 56-57 seconde de lucht in gaat.

Alleen al om deze toewijding vind ik dat je deze box hebt verdiend! Gefeliciteerd Stuif!

Back
Bovenaan