[PRIJSVRAAG] Vuurwerkland.nl prijsvraag 2022 - WINNAARS BEKEND

Bij vraag 8 zie ik ook verschillende antwoorden.

Hierbij mijn antwoorden:

1. 1274 gram
2. Flying Vanguard
3. Furious en Jackhammer
4. 168 schoten
5. 4 Compounds
6. Tycoon
7. Neon Night
8. 407 schoten (Blockbuster)
9. Doomsday
10. Meer dan 250 verkooppunten in Nederland

het antwoord van 7 was in principe ook wat de beschrijving van de fontein zei, dus naar mijn idee is het logisch dat 8 ook beantwoord moet worden op basis van de beschrijving en dan zou blockbuster dus juist moeten zijn. Als het niet zo is ben ik wel heel benieuwd naar de redenering

Vraag 7 had ik geen Neon night. Ik kan deze helemaal niet vinden op de website van vuurwerkland. Ik kan niet alle postcodes gaan invullen

Was denk ik een instinker ben ik bang. Iconic heeft namelijk 540 schoten als het daadwerkelijk over de grootste compound gaat
https://www.vuurwerkland.nl/borculo/185/iconic

Ligt aan de definitie van grootste, de blokcbuster bestaat uit 4 elementen, de iconic maar 3.

Dus als er bedoeld wordt de grootste compound en een quatro compound is groter dan een tripple compound. (4>3). Ben heen benieuwd naar het antwoord, straks moest het wel persee een single compound zijn.

1. 1274 gram
2. Flying Vanguard
3. Furious en Jackhammer
4.168
5. 4
6. Tycoon
7. Neon Night
8. 480
9. Doomsday
10. Meer dan 250

Tja grootste kwa aantal compounds, kruit gewicht of schoten? Formaat(als in cms) is al ontkracht door vwc zelf.

Vond dit een leuke maar lastige
Aangezien ik geen totaal overzicht kon vinden maar alleen op dealer, helaas daardoor 2 familie compounds te weinig zo te zien.

Screenshot_20221222_173934_Gallery.jpg

Bij vraag 4 netjes de naam genoteerd :confused:niet goed gelezen haha. Help de prijsvragen dit jaar zelf vakkundig om zeep.

1) 1274 gram
2) Flying Vanguard
3) Furious en Jackhammer
4) Obsessed (168sh)
5) 3 stuks
6) Tycoon
7) Neon Night
8) The Fast Mission (met 280 shots) als losse compound.
9) Doomsday
10) Volgens hun website meer dan 250, volgens hun FB pagina zijn het er 250.

Ik zie dat heel veel mensen bij vraag 8 naar een set compounds verwijst in plaats van EEN compound waar ook naar is gevraagd. Je kunt dus niet 3 compounds nemen. Dus als het bij één compound blijft dan is het The fast mission. Dus zullen de meeste mensen deze vraag niet goed hebben. Het is dan ook duidelijk een strikvraag dat zijn doel heeft bereikt. :)

Zie het nu inderdaad. Dan heeft mijn Vuurwerkland dealer gewoon een niet volledige site, balen.

Ik vind het ook best wel lullig. Ik heb echt een dealer gekozen waarvan ik echt dacht dat die een volledige collectie had, ik kwam dan ook op 3 stuks uit, helaas had die dealer 1 minder en daardoor is er door veel mensen een fout gemaakt. Dus door te zeggen dat je de info kunt vinden op vuurwerkland, dat is niet geheel juist. Daarom vind ik persoonlijk dat deze vraag voor iedereen goedgekeurd dient te worden. Want hoe moet je weten dat je een dealer hebt gevonden met een volledige collectie? Niet dus. :(

Mooi om te zien dat iedereen zelf al antwoorden gaat posten.

Omtrent 8 was door vwc zelf gezegt denk niet te moeilijk en in de prijsvraag staat 'alle antwoorden via vuirwerkland.nl' : dan zou je op basis vd beschrijving op die website op 1 product uit komen.

Maar zoals meerderen al aangaven: omdat je niet via 1 dealer alles kon vinden en dus verschillende dealers moest gebruiken was dit wel een lastige prijsvraag.

Ha, ik kwam bij vraag 5 over hoeveel compounds er zijn in de Familie vuurwerklijn tot 5 stuks: Familie Show, Familie Special, Familie Topper, Familie Party en ook de Familie Juweel. Is een fonteinencompound, staat ook zo op het product zelf. Of dit goed gerekend wordt is natuurlijk aan de jury :)

Tja, zolang er op Vuurwerkland.nl geen pagina is waar je het gehele assortiment kunt zien blijven vraag 5 & 8 natuurlijk een beetje dubieus. Er is nu eigenlijk geen goed of fout, het is namelijk maar net bij welke dealer je hebt gekeken. :D

Back
Bovenaan