[PRIJSVRAAG] Vuurwerkland.nl prijsvraag 2022 - WINNAARS BEKEND

Leuke prijsvraag, heerlijk om die sites af te struinen op zoek naar de goede antwoorden. En de prijzen liegen er niet om.... nu maar duimen! Succes allemaal!

ook weer meegedaan, kijken of we deze keer wel de goede antwoorden hebben gevonden :)

Super bedankt weer VWC & Vuurwerkland!

8. Hoeveel schoten bevat de grootste compound?

hoe moet ik dit interperteren, wordt 1 product bestaande uit meerdere compounds ook meegteld ?

Ik heb het aantal compounds, schoten, etc. maar gewoon genegeerd en heb antwoord gegeven op basis van de beschrijving van het product

Ik heb het aantal compounds, schoten, etc. maar gewoon genegeerd en heb antwoord gegeven op basis van de beschrijving van het product

Dat was ik ook van plan maar toen zag ik nog een dubbele compound met meer schoten. Terwijl die andere met tekst zegt groter dan dit kan niet ;p

Lastig om de juiste antwoorden te vinden. Gezien je altijd een dealer moet aangeven, zijn er meerdere dealers die niet alles in hun assortiment hebben. Dus als je denkt 'hele assortiment zien' dan zie je niet alles. Ik heb gebruikt gemaakt van 10 verschillende dealers verspreid over NL.
Ben benieuwd of de antwoorden goed zijn.

Zo ook meegedaan, we zien het de 22e wel wat goed of fout was. ben wel heel benieuwd naar vraag 8.

Back
Bovenaan