[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Waren bij jullie vraag 3 en 5 duidelijk?Echt de hele dag zit ik vast op die 2.Voor mn gevoel zijn er bij 5 zoveel antwoorden mogelijk en 3 weet ik gewoon niet

Antwoord op vraag 3 is wel duidelijk ja, 5 iets moeilijker, vaak denk je te moeilijk vooral als je al lang zit te speuren haha.

Ik had met moeite met 8 & 9, deze dan ook gegokt.

En 11 staat NIET (meer) op vuurwerkland maar deze kun je denk ik wel raden.

hele dikke actie hoor maar ook heel veel zoeken en wat lastiger als andere heheh

bonusvraag 3: jackhammer zeker te weten, de klappen waren keihard en spreiding was groot, wat een rammer!

Mijn antwoord op bonusvraag 3:
Ik vond de wings of darkness heel gaaf omdat die voor mij toendertijd erg toegankelijk was qua prijs maar wel een redelijke uitwerking had en veel mooie kleuren

Het was even puzzelen maar ik denk dat het gelukt is!
Mijn antwoord op bonusvraag 3 is een lastige, ik kan eigenlijk niet kiezen tussen Fountain 888 en Fountain 999 maar ik kies toch de Fountain 888!
Als fonteinenliefhebber was dit eigenlijk wel de dikste fontein die ik in jaren heb afgestoken. Die crackling ging zo ongelofelijk hoog en hard, daar kan bijna geen cake of compound tegenop qua geweld. Dit jaar heb ik er bijna 10 in bestelling staan (888 en 999 gecombineerd).

Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!

Dat is voor mij toch wel de Cruel Traction!😍
Wat een monsterlijke box was dit en wat stond iedereen versteld toen deze op de markt kwam! Overtrof echt alle verwachtingen. Wat een sierlijk geweld.

Mijn antwoord op bonusvraag 3:

Jaren geleden mocht ik samen met mijn zusje voor 100 euro wat cakes uitzoeken. We hebben toen samen op de website een lijstje gemaakt met de mooiste cakes. En hier zat één pareltje tussen die ik nooit meer ben vergeten en hierna elk jaar weer bij ons in de straat stond. Het begon eerst al bij het ophalen van de cakes. Wat een spanning gaf dat als jong jochie. En 100 euro was toen al ontzettend veel geld! Met een tas vol kwamen de winkel uit. We kregen zelfs een extra cake gratis mee!

Mijn zusje en ik konden niet natuurlijk niet wachten tot het 00.00 was. Zoals kinderen zijn, de hele avond hyper, extra gevoed door de (poeder)suiker van oliebollen en appelflappen. Toen was het moment daar, 00:00 was aangebroken! Dat aftelmoment kon mij niet schelen en ik wilde zo snel
Mogelijk naar buiten. Niet wetende dat ik dit pareltje voor het eerst zou aanschouwen.

Ik pakte de cake en zette het op de vochtige straat. Mijn vader pakte de aansteeklont en samen staken we de cake voorzichtig aan. Uit spanning rende ik alvast weg om op veilige afstand te staan. Toen begon de show. Ik weet nog precies hoe de cake startte en eindigde. Vooral die finale vond ik zo mooi! Ik liep meteen naar de smeulende cake, want ik dacht meteen: deze moet er volgend jaar weer zijn!! Ik las op het mooie etiket en daar stond: Stars over Paris.

Sindsdien heeft de cake (zolang hij vindbaar was) jaar in jaar uit bij ons in de straat gestaan❤️

Zo zal er misschien een paar fout hebben want man man wat een lastige prijsvraag.Bonusvraag 3:The Jackhammer....nooit zelf gehad maar jaartjes terug wel in de straat gezien en dat ding klapte er aardig op los.

Back
Bovenaan