Mag niet mee doen aan de prijsvraag, maar wil tog reageren. Wolff heeft in al de jaren heel wat betekend in de vuurwerk wereld en was al sinds de bein jaren bij vele freaks goed vertegenwoordigd in de collecties. Zo ook bij mij, altijd heeft er wel iets bij gezeten, van de dikste compounds en cakes, tot het kleinste spul zoals de rotjes en grondbloemen. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet mee mag doen, want het is simpel weg niet te doen om 1 product op te noemen. Doordat ik niet mee kan doen heb ik het geluk dat ik vals kan spelen en dat ga ik dan ook even goed gebruik van maken, hieronder mijn toppers in willekeurige volgorde.
Cruise Rockets: Voor mij de mooiste pijlen die we gehad hebben in NL. Wel de goede versie, daar heb ik met name toen het nog mocht heel van overdag gestookt.
Phantom: Wat was ik blij toen dit product te koop kwam. Dit is het product wat mij het meest aan Fallas/Valencia doet denken, daar stookten we altijd de Magic Crystal. Toen het hier te koop kwam direct een karton gekocht.
Concerto Rosso: Wat een cake was dit destijds, zoveel van gestookt, ook weer overdag. Onbegrijpelijk dat ze die er toen uit hebben gehaald, wat een topper.
Heavy 3/5: Kleine, maar goede, budget toppertjes. Waren destijds de eerste artikelen die ik altijd in het winkelmandje gooide.
Sniper: Legendarische cake! Goud bleef mooi lang hangen en in combinatie met het blauw zorgde ervoor dat ie meermaals in de collectie zat.
ROTP: Misschien wel de beste fluitcake ooit op de NL markt. Ook hier weer kartonnen van weg geschoten, en wat een genot altijd.
Space Shooters: Sierlijke cake met goede salutes tussen door.
Silver Salute: Het wordt wat saai, maar ook heel wat kartonnen van weg geschoten. Vooral in de begin jaren horend bij de top 3 van salute cake's.
Fire Festival: Voor mij de mooiste tailbak die ik in de straat heb gehad.
Super 500: Over iconische bakken gesproken. Moordend tempo met heerlijke fluiters tussendoor.
999: Geweldige fontein die eigenlijk in iedere collectie hoort. Topper!
Killer Bee: Een mooi fontein maar met name de schelle fluit maakte het een topper voor mij.
Decibel: Wat een cake was dit, heerlijke spinners naar mooie grote heldere blinker boeketten. Helaas waren de laatste batsches/batch van mindere kwaliteit.
Full Assault: Ongekend wat ze hier uit hebben weten te halen met 25mm.
Wasp: De enige en echte hummercake voor mij. Wat een reacties altijd in de straat. Gelukkig hebben ze nu een nieuwe variant voor dit jaar.
Hier onder enkele films van wat toppers van Wolff: