[PRIJSVRAAG] Vuurwerkfeestje.nl - Karton Caïro Crackling - WINNAAR BEKEND

Klopt, het wordt steeds wat lastiger :D

Nee hoor, was een makkie :bonk:

De eerste 2 zijn inderdaad vrij gemakkelijk, de derde was ook nog niet zo moeilijk, de 4e vond ik de meest lastige. Maar dat maakt het ook weer leuk om mee te doen. Overigens maakt die muziek erachter het er ook niet makkelijker op, dat was een goede zet.

Nee hoor, was een makkie :bonk:

De eerste 2 zijn inderdaad vrij gemakkelijk, de derde was ook nog niet zo moeilijk, de 4e vond ik de meest lastige. Maar dat maakt het ook weer leuk om mee te doen. Overigens maakt die muziek erachter het er ook niet makkelijker op, dat was een goede zet.

Die muziek maakte het een stuk lastiger in de laatste twee blokken. Eerste was makkelijk en de tweede idem :p

Hele toffe prijsvraag !
De eerste 3 denk ik meteen te herkennen, de 4e is lastiger.
Ik laat deze echter schieten i.v.m. de afstand voor het afhalen. Iedereen veel succes en bedankt voor het mogelijk maken. Blijft toch tof dat winkeliers en importeurs dit blijven doen !! :applause:

Was even twijfelen bij 3 en puzzelen bij nummer 4 tot het kwartje ineens viel. Toffe prijsvraag, dank heren!

Waarom moet je op voorhand al je gegevens doorsturen. Email en nickname lijken me toch voldoende? Dan kan de winnaar uiteindelijk met de winkel zelf zijn gegevens sturen.

Ook net mee gedaan, toch wel even wat tijd in moeten steken om eruit te komen. Heel creatief bedacht dit :applause:

Hele creative prijsvraag mensen, is weer eens wat anders, top dit

Eens kijken of die flaporen van mij niet alleen cosmetisch zijn :cool:

Supervette prijsvraag weer! En dikke prijs die je ermee kan winnen. Lastig, maar ik ga mn best doen. Bedankt voor het mogelijk maken!:applause:

Super leuke prijsvraag! Hij was zeker lastig en ben er best wel een tijdje mee bezig geweest, maar ik denk ze nu te hebben gehoord!:D
Blijft een hele vette cake die Caïro Crackling!:thumbsup:
Thanks voor het mogelijk maken Vuurwerkfeestje en de crew!:handsup:

Stoppen jullie eens met inzenden! Iedere keer als er een deelnemer bij komt wordt mijn winkans kleiner :D

Leuk om te zien dat er nog steeds mensen zijn die de uitdaging aan gaan!

Echt super leuk en weer eens een wat andere prijsvraag! Maar heb bij eentje echt geen flauw idee hoor :confused: te veel gefeest denk ik dat mijn oren niet meer goed werken :biertje:

Back
Bovenaan