Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Jaa correct!Alleen naam en soort artikel is al voldoende toch? Zover kom ik nog wel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jaa correct!Alleen naam en soort artikel is al voldoende toch? Zover kom ik nog wel![]()
50mm compound?Zit ik thuis met lege wc rollen een dummy te freubelen blijkt dat helemaal niet nodig!![]()
Ben vooral benieuwd welke namen en concepten jullie het tofste vinden!Wij zijn in afwachting van jullie inzendingen... we zijn heel benieuwd!
Aan de vele reacties te zien hier hebben we zeker wat te kiezen.
Helemaal mee eens!Als alle inzendingen teveel werk is, is het misschien leuk om jullie top10 te delen! Ontzettend benieuwd naar alle concepten.
Ben ook wel benieuwd naar de top10!Als alle inzendingen teveel werk is, is het misschien leuk om jullie top10 te delen! Ontzettend benieuwd naar alle concepten.
Dat zeg jij nou wel... inmiddels zijn we 16 uur verder en is er nog steeds geen top 10!Komt goed heren![]()
Ik wilde er nog niet over beginnen! Ga er vanuit dat ze de hele nacht hebben doorgetrokken..Dat zeg jij nou wel... inmiddels zijn we 16 uur verder en is er nog steeds geen top 10!
![]()
Wat een leuk idee...En dan hier nog eens stemmen
Wie regelt de publieksprijs?![]()
En de winnaar is bekend!
De winnaar van deze dikke prijs is Fausto!
De naam die Fausto bedacht heeft is de Arctic Adventure. Dit moet een 100sh compound worden met de kleuren van het Noorderlicht. Naast vooral blauw zal ook de kleuren groen en roze hierin verwerkt worden.
Vuurwerkfeestje gaat hier mee aan de slag voor volgend jaar en zal zoveel mogelijk met deze wensen rekening houden, maar dit is van veel zaken afhankelijk uiteraard. De naam gaat sowieso gebruikt worden.