[PRIJSVRAAG] Vuurwerk Pap 2024 - Win een Buurtassortiment 1.0 - WINNAAR BEKEND

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Vuurwerk Pap heeft special voor leden van Vuurwerkcrew een quiz gemaakt waarbij je kans maakt op een mooie vuurwerkprijs!

Prijs: Buurtassortiment 1.0 T.W.V € 199,00

De prijs is in overleg met Vuurwerk Pap af te halen tijdens de verkoopdagen van 2024 in Dordrecht.

Om kans te maken hoef je enkel mee te doen aan Deze Online Quiz. De antwoorden zijn allemaal te vinden hier op het forum, de website en het Youtube kanaal van Vuurwerk Pap.

Regels:

Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • meedoen met dubbelaccounts heeft geen zin en leidt tot diskwalificatie
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • Vuurwerk Pap beslist uiteindelijk wie de winnaar is
  • over de uitslag en prijs kan niet gecorrespondeerd worden
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname

Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze prijsvraag loopt van 22 november 2024 t/m 19 december 2024 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 20 december 2024 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel inzendingen te krijgen.
Wij danken Vuurwerk Pap voor deze prijsvraag en het ter beschikking stellen van de prijs.

Lkkr quizzie weer oor! Kheb megedaan voor de kleine van ons… en voor deze grote ‘kleine’ 😅

Zelfs voor mij,een haalbare prijsvraag,ik heb er dus ook aan mee gedaan,ben benieuwd of dit de 1ste keer zal worden dat ik via zo'n weg iets win.
In elk geval succes allemaal :thumbup:

ik heb mijn best gedaan. Sommige antwoorden maar gegokt. Succes iedereen!
Dankzij de prijsvraag in ieder geval wel kennis kunnen maken met jullie winkel. Was mij nog niet eerder opgevallen en voor mij dichterbij huis dan mijn huidige vuurwerkadressen. Volgend jaar hou ik jullie in de gaten.

Zelfs voor mij,een haalbare prijsvraag,ik heb er dus ook aan mee gedaan,ben benieuwd of dit de 1ste keer zal worden dat ik via zo'n weg iets win.
In elk geval succes allemaal :thumbup:
Bedankt voor je filmpje van de freakavond! Daardoor gemakkelijk 2 vragen in kunnen vullen.

Ook bedankt aan Pap voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!

Voor mij niet echt op de route maar mocht het nodig zijn dan maken we wel een extra lusje.
Sowieso complimenten voor de goed gemaakte prijsvraag en de manier waarop jullie je presenteren op VWC.
Voor volgend jaar houd ik jullie zeker in de gaten.

Back
Bovenaan