[PRIJSVRAAG] Vulcan Europe - WINNAARS BEKEND

Ik ben het absoluut niet eens met het antwoord op vraag 3, maar ik zal me een waardig verliezer tonen... Winnaars gefeliciteerd!

Gefeliciteerd allen! Mooie prijzen zeg. En natuurlijk super van Vulcan om deze prijzen beschikbaar te stellen.

Oké slijmverhaal hier. Maar lijkt toch een fantastische kerst te worden. Gisteren te horen gekregen dat na een half jaar tobben, mijn vader eindelijk wat beter gaat. Hij gaat in 2019 een stamceltransplantatie tegemoet en ze zijn bezig met hem voor te bereiden op het hele proces. Als je dan vlak voor kerst hoort dat je vader wat beter is als dat hij in maanden is geweest, en dan daarna ook nog hoort dat je zo'n geweldige cakebox hebt gewonnen, dan kan je dag even niet meer stuk. Nogmaals, Vuurwerkcrew en Vulcan, super bedankt voor deze prachtprijs!

Oké slijmverhaal hier. Maar lijkt toch een fantastische kerst te worden. Gisteren te horen gekregen dat na een half jaar tobben, mijn vader eindelijk wat beter gaat. Hij gaat in 2019 een stamceltransplantatie tegemoet en ze zijn bezig met hem voor te bereiden op het hele proces. Als je dan vlak voor kerst hoort dat je vader wat beter is als dat hij in maanden is geweest, en dan daarna ook nog hoort dat je zo'n geweldige cakebox hebt gewonnen, dan kan je dag even niet meer stuk. Nogmaals, Vuurwerkcrew en Vulcan, super bedankt voor deze prachtprijs!

Hij is je gegund! Sterkte met je vader.

Prijs net opgehaald, foto zal ik na oud en nieuw plaatsen. Bedankt iedereen , daarom vind ik dit forum grandioos er wordt altijd wel wat georganiseerd voor de liefhebbers.:handsup:

Daar staat de schoonheid. 15462751054865166390310597346880.jpg

Fantastisch geregeld en een super leuke winkel in Soesterberg. Volgend jaar terug naar die winkel.

Wow! Deze cake was helemaal geweldig! Ik heb het helaas niet gefilmd, en mijn buurman dacht dat hij aan het filmen was, maar dat was niet zo. Wat een feestje was dit. Ik weet even niet hoe ik Vulcan verder nog kan bedanken, maar énorm bedankt! Ik heb mede dankzij dit een prachtige avond en nacht gehad.

Back
Bovenaan