[Prijsvraag] Valk Vuurwerk 2015 - Nijverdal/Rijssen [WINNAARS BEKEND]

Dat is dus een verschil van interpretatie. Wie weet zit ik per ongeluk wel goed ... :p

Ideeën teveel hier voor vraag 5. Beter kies ik goed :)

Uiteindelijk voor de meest orginele gegaan in de hoop dat ik niet vééél te ver doordenk! Meegedaan :)

ZO...de tweede ronde bevestigingen zijn verstuurd hoor :D
Heb je nog geen bevestiging ontvangen, check je ongewenste mail en ff en als je dan nog steeds geen mail hebt, laat dit mij even weten, met een post of pm. Thanx!

Helaas kan ik nergens informatie vinden over de verkochte aantallen van de Ti-Thunder. Heeft misschien ergens gestaan maar ik zie het niet.
Heeft dus helaas geen zin om mee te doen voor mij.
Wel een mooie actie!

Helaas kan ik nergens informatie vinden over de verkochte aantallen van de Ti-Thunder. Heeft misschien ergens gestaan maar ik zie het niet.
Wel een mooie actie!

je kunt dit ook gewoon gokken, het is een benaderingsvraag en als je dus een juiste inschatting maakt dan kan je geluk hebben. De getallen zul je niet 1 op 1 vinden.
greetzz

Ingevuld, bedankt weer! Een gokvraag is altijd lastig, ik ben zo slecht in inschatten haha!

Wel een mooie actie!
Dit is een schattingsvraag, ik zou zeggen: doe een gok!

Back
Bovenaan