[PRIJSVRAAG] Red Wire - Lesli vuurwerk [WINNAAR BEKEND]

Marco maakt z.s.m. de winnaar bekend, maar hij is helaas erg ziek geworden. Nog even geduld, vermoedelijk morgen pas een winnaar...

Zo dat is wel ff zuur zeg, veel beterschap gewenst voor hem. En snel een beetje (voor hem dan he, de prijsvraag maakt me dan niet uit) O&N wil je gewoon in goeie doen zijn.

Ik zit ook al 2 dagen aan de antigrippine, gister was het haast niet meer te doen, vandaag gaat het de goeie kant op (al moet ik niet te hard schreeuwen) Laten we duimen met zijn allen

Beterschap! Rond deze tijd ziek worden is behoorlijk zuur zeg!

Zie dat ik zelf een foutje heb gemaakt (vraag 8 maar 1 product genoemd, dom). Veel succes dus voor de andere. :D

Dionysus helemaal gelijk in heb bericht al aangepast kun je jou bericht nog even aanpassen ���� thnx voor advies.

Dat de "Hardcore Master Marco" maar snel weer beter is. Ik lijdt momenteel aan kruitkoorts en win-stress...:bonk:

Er waren heel veel inzendingen en bij vraag 5 was onduidelijkheid omtrent het aantal producten.
In overleg hebben we 23,24,25 en 26 producten goed gerekend.

Er waren veel mensen met de goede antwoorden, dat alle namen op een namenlijst zijn geplaatst. Door middel van een namenloterij is er een winnaar te voorschijn gekomen.

De winnaar van de: "HARDCORE MASTER" is:

Wesley van der Steen van harte gefeliciteerd!!!

Red Wire zal contact met je opnemen over het afhalen.

Antwoorden:

1. Wat is Red Wire? Antwoord: Red Wire is de rode draad die het professionele vuurwerk met elkaar verbind.

2. Aan welk festival was Red Wire hofleverancier 2017? Antwoord: Vuurwerkfestival Scheveningen.

3. Welke twee partijen zitten er achter Red Wire? Antwoord: Lesli vuurwerk en Xena Vuurwerk.

4. Welke cake heeft 81 fluiters en hoe hoog gaan die? Antwoord: Wiz Streak en gaat 25 meter hoog.

5. Uit hoeveel artikelen bestaat de collectie van Red Wire? Antwoord: 23 Kick ASS Producten aanvullend tot 26 producten.

6. Winkels die Red Wire verkopen moeten lid zijn van een organisatie, welke? Antwoord: Vuurwerkcheck.

7. Wanneer sluit de webshop? Antwoord: 29 december om 12:00 uur.

8. Welke product wordt in de voorverkoop voor € 29,95 verkocht?Antwoord:Space Project na controle was er nog 1 product de Criss Cross

9. Welk product heeft 432 schoten ? Antwoord: Hardcore Master

Balen, die had ik graag gewonnen ...
Wesley gefeliciteerd en veel plezier met deze mooie bak !

Back
Bovenaan