[PRIJSVRAAG] Huboxlvuurwerk - Win een Master of the shows van Lesli

Misschien ben ik gewoon te dom maar krijg het niet voor elkaar 🤣🤣🤣 . Zeker al 5 dagen lang poging gewaagd zonder succes!

Als ze op mn werk eens wisten dat ik hier niet eens uit zou komen dan krijg ik ontslag op staande voet🤣.

Kga weer poging wagen straks tussen wat vergaderingen door 🙌🏼

Ik heb wederom een poging gewaagd en nu is het wel gelukt!

Vorige keer lag de website om de haverklap eruit en was er ook standaard een verpakkingsmateriaal optie automatisch toegekend aan de winkelwagen die ook meetelde in het totaal bedrag.

daarom was het verrekte lastig om dan uit te komen en die verpakkingsmateriaal zit er nu gek genoeg niet meer automatisch in de winkelwagen. 🤣.

Ben helemaal happy en doe dus gewoon mee!

Heb hem een tijdje gelden al ingestuurd en vind dit de leukste actie! Je moet er tenminste nog iets voor doen en ik moet zeggen, het was ook niet geheel gemakkelijk! Wellicht dat er daarom minder mensen mee doen en maken we meer kans :)

Man man man, hoe simpel kan het zijn dat het zo moeilijk wordt.... afijn, het is gelukt!
Bedankt voor deze mooie actie heren en vuurwerkcrew!!

Sowieso tot de 28e :bye:

Leuke prijsvraag. Heb gekeken naar wat wij zelf leuk vinden en kwam er vrij vlot uit. Bedankt en tot 28 december. Succes iedereen

Back
Bovenaan