[Prijsvraag] GBV-WECO 2018 - WINNAARS BEKEND

Vind dit toch wel iets te ver door gedacht hoor :wink:

Hoezo? Er wordt duidelijk gevraagd wat je gratis krijgt bij een bestelling vanaf 1 euro, niet bij een besteding vanaf 1 euro. Dit zou betekenen dat wanneer je maar voor 1 euro besteld je de bril gratis krijgt. Maar dat is dus niet zo, wel staat het in je mandje omdat je 1 euro hebt besteed, maar uiteindelijk krijg je 'm echt alleen wanneer je bestelling minimaal 20 euro is. Er valt eigenlijk niet over te twisten. Nogmaals.. bestel jij maar eens een product van bijvoorbeeld 2 euro (dat is zelfs meer dan die 1 euro) en probeer dan af te rekenen. Lukt niet!
Wanneer lukt je dat wel? Bij een bestelling van minimaal 20 euro.

Eigenlijk is het zelfs beter wanneer Weco op hun site had gezet "Gratis bij iedere bestelling". Want gratis bij een bestelling vanaf 1 euro zet mensen op het verkeerde been, zoals jullie die het in feite ook onjuist interpretersn.

tja het zou wat wezen als alleen jij wat gewonnen had he? Alleen vanwege deze vraag haha :p. Nou doe al mee met prijsvragen sinds ik lid ben hier alleen nooit wat gewonnen. Blijft wel leuk de spanning.
Zelfde als op Facebook dat like en share en win een minuut shoppen bij mania. Evolution heeft ook van die acties nu.
Gewoon leuk mee doen en ervanuit gaan dat je niks wint. Altijd mooi meegenomen als...

tja het zou wat wezen als alleen jij wat gewonnen had he? Alleen vanwege deze vraag haha :p. Nou doe al mee met prijsvragen sinds ik lid ben hier alleen nooit wat gewonnen. Blijft wel leuk de spanning.
Zelfde als op Facebook dat like en share en win een minuut shoppen bij mania. Evolution heeft ook van die acties nu.
Gewoon leuk mee doen en ervanuit gaan dat je niks wint. Altijd mooi meegenomen als...

Wanneer ik de enige zou zijn met het juiste antwoord dan win ik de hoofdpeijs. De overige peijzen worden dan verloot tussen alle mensen die dan maar 1 fout hadden. Kijk.. ik snap dat jullie mij proberen te overtuigen dat ik geen gelijk heb. Maar ik vraag jullie enkel dat in praktijk te brengen om te zien wie gelijk heeft. Krijg je je bril bij een bestelling vanaf 1 euro of toch pas vanaf 20 euro? Ik daag je uit.. lukt het je dan krijg je van mij een mooie cake kado. :wink:

Wanneer ik de enige zou zijn met het juiste antwoord dan win ik de hoofdpeijs. De overige peijzen worden dan verloot tussen alle mensen die dan maar 1 fout hadden. Kijk.. ik snap dat jullie mij proberen te overtuigen dat ik geen gelijk heb. Maar ik vraag jullie enkel dat in praktijk te brengen om te zien wie gelijk heeft. Krijg je je bril bij een bestelling vanaf 1 euro of toch pas vanaf 20 euro? Ik daag je uit.. lukt het je dan krijg je van mij een mooie cake kado. :wink:

Een bestelling van 20 euro is ook een bestelling vanaf 1 euro. :wink: Dus kom maar op met je mooie cake als kado, stuur je me even een PB voor mijn adresgegevens? :D

Er staat nergens in de vraagstelling of het om voorverkoop of om losse verkoop gaat. Ook tijdens de losse verkoop krijg je bij elke bestelling vanaf €1,- een gratis vuurwerkbril, maar de minimale bestelwaarde komt dan te vervallen. Als je dus een extra vuurwerkbril nodig hebt, kan je ook beter 5 aansteeklonten kopen dan een extra vuurwerkbril, scheelt je 50 cent én je krijgt er 5 aansteeklonten bij..

Mijn antwoorden
1. €129
2. Artikel nummer 3391
3. 1980 gram
4. 2x 19 shots =38 shots
5. Paars-wit
6. Stingray
7. 1 (de ventura 2.5)
8. Vuurwerkbril
9. Fluit
10. Aaien Budget Hunan

Ben benieuwd naar de uitslag!

Maar hij heeft wel gelijk ;-) ben benieuwd wanneer de uitslag gaat komen :-)

Nee, hij heeft geen gelijk. 20 euro is wel meer dan 1 euro, dat wel. Maar bestelling vanaf 1 euro is iets anders dan vanaf 20 euro, wellicbt dat er andere mensen zijn die mijn mening delen, kan mij namelijk niet voorstellen dat ze er niet zijn.

Nee, hij heeft geen gelijk. 20 euro is wel meer dan 1 euro, dat wel. Maar bestelling vanaf 1 euro is iets anders dan vanaf 20 euro, wellicbt dat er andere mensen zijn die mijn mening delen, kan mij namelijk niet voorstellen dat ze er niet zijn.

Laten we de uitslag maar even afwachten. Ik heb namelijk niet het idee dat je ons kan overtuigen van jouw mening en wij jou niet van de onze:p hopelijk houden ze van VWC ons niet te lang meer in spanning....

En ook hier kunnen we weer een goed aantal leden blij maken met een prachtige vuurwerkprijs! :D Gefeliciteerd allemaal, houd je mailbox in de gaten, daarin ontvang je een code om het product te bestellen!

1e prijs: El General t.w.v. € 189,00 - Timothy22
2e prijs: El Patron t.w.v. € 169,00 - Jaim
3e prijs: El Desperado t.w.v. € 149,00 - GielP0wn

1e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - tigers
2e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - Kwintos
3e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - Mind Controller
4e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - RafQue
5e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - Faster84
6e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - Sjakie22
7e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - JK058
8e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - MarkVWijk
9e troostprijs: Solo Mio t.w.v. € 12,99 - Diek13

En natuurlijk de antwoorden.
Uiteraard hebben wij de discussie hier gezien, echter is het een kwestie van hoe je de vraag leest, blijkbaar. Het is zo gecontroleerd en goedgekeurd en daar gaan wij ook van uit, tevens heeft slechts 0,4% hier iets anders geantwoord dan het juiste antwoord. :)
De meesten gingen fout bij vraag 2, bij vraag 9 hebben we natuurlijk alle mogelijke synoniemen goedgekeurd.

1. € 129,00
2. 3391 (DRGN Anger)
3. 1.980 gram
4. 38 (2x 19 schoten)
5. Roze
6. Stingray
7. 1 box (Ventura 2.5)
8. Vuurwerkbril
9. Gil / Fluit / Whistle / Scream etc.
10. Asian Budget Hunan

wat leuk! ik heb wat gewonnen!!!!!!!
bedankt!

1 probleem, ik kan ze niet bestellen met de code aangezien je voor minimaal 20 euro moet kopen :(

Hey wat leuk! :handsup: Ik ben blij met mijn troostprijs. Dank je wel GBV-Weco en VWC!
Ik wil het hier nogmaals melden: ik vind het leuk om iets te winnen hoor, maar eigenlijk vind ik het meedoen met alle door VWC georganiseerde prijsvraag écht een super leuke toevoeging aan mijn beleving van de dagen vóór oud en nieuw. Dus nogmaals: bedankt alle moderators en bijdragers van VWC! :thumbsup::applause:

Back
Bovenaan