[PRIJSVRAAG] China Red 2023 - Win een Apache - WINNAARS BEKEND

Kunnen ze mocht je prijs hebben geen deal met een plaatselijke CR verkoper sluiten? Wil best mee doen maar Vijfhuizen is behoorlijk ver weg.:wink:

Hier ook de antwoorden ingestuurd, dit keer een beetje in de buurt. Leuke actie, bedankt CR.

Hartstikke bedankt voor deze geweldige prijsvraag met dito prijzen. Echt TOP TOP TOP!!! :thumbsup:

ps. Kom ik wel meteen met een vraag/opmerking. Alles zou te vinden zijn op chinared.nl
Dan vraag ik mij af of er dan verborgen pagina's zijn waar je de gevraagde informatie kunt vinden. Want bij vraag 1 gaat het al mis. Sowieso is er geen te vinden binnen de groep compounds en daarnaast heb ik wel een vermoeden welk het is, aangezien het bij vele China Red dealers wordt verkocht, maar dan heb je het wel over een ander merk. Als mijn vermoeden klopt, dan klopt de prijsvraag niet en ook niet waar je de info kunt vinden. Dit is een constatering, als ik het fout heb, kan er dan wel meer duidelijkheid hierover gegeven worden? Hiervoor mijn dank, ook namens andere leden die hetzelfde dachten en wilde vragen. :)

Oh ja, ik sla deze sowieso over, want afstand is een dingetje. Helaas. Veel plezier gewenst voor alle leden die hieraan meedoen, ik wens jullie allemaal evenveel succes toe! :D

Zo dan, dat is wel een heel gave prijs. Vanmiddag maar even goed voor gaan zitten.

Edit:
Jammer dat je naar Vijfhuizen moet, China Red dealer zit hier om de hoek. Dan sla ik deze toch over. Toch bedankt voor de actie!

Edit 2: Super dat je het nu bij elke dealer kan ophalen! Toch maar een poging gewaagd.

Laatst bewerkt:
We hebben een aanpassing gemaakt bij de vragen 1 en 4, deze zijn vervangen om verwarring te voorkomen. Bedankt voor jullie kritische blik.
Ook hebben we erbij aangegeven dat sites van verkooppunten gebruikt kunnen worden voor het vinden van de antwoorden.

Het is niet nodig om opnieuw je antwoorden te verzenden, we houden hier rekening mee voor alle inzendingen tot nu toe. Dat zijn er overigens al vrij veel, leuk om te zien, succes allemaal!

En nog een mooie aanpassing doorgestuurd gekregen zodat niemand uitgesloten hoeft te worden door afstand;

prijzen dienen te worden opgehaald bij een China Red dealer tijdens de verkoopdagen van 2023, dit wordt afgestemd met de winnaars

Doe dus zeker mee!

En nog een mooie aanpassing doorgestuurd gekregen zodat niemand uitgesloten hoeft te worden door afstand;

prijzen dienen te worden opgehaald bij een China Red dealer tijdens de verkoopdagen van 2023, dit wordt afgestemd met de winnaars

Doe dus zeker mee!
TOP! Heel erg fijn dat dit mogelijk is gemaakt. Ik doe mee!

We hebben een aanpassing gemaakt bij de vragen 1 en 4, deze zijn vervangen om verwarring te voorkomen. Bedankt voor jullie kritische blik.
Ook hebben we erbij aangegeven dat sites van verkooppunten gebruikt kunnen worden voor het vinden van de antwoorden.

Het is niet nodig om opnieuw je antwoorden te verzenden, we houden hier rekening mee voor alle inzendingen tot nu toe. Dat zijn er overigens al vrij veel, leuk om te zien, succes allemaal!

Omdat ie wegvalt op de vorige pagina en er vragen over komen, licht ik dit toch nog even uit.

Wat een actie, wat een prijs! Super gave actie, thanks voor het mogelijk maken aan China Red en uiteraard VWC! Succes allemaal, en nu maar duimen!

Aha, kijk aan, heel mooi om te horen dat er rekening gehouden wordt met nr. 1 en 4. en ook afstand niet een probleem hoef te zijn. Dank hiervoor, vind dat echt top! :):thumbup:

Doe dus zeker mee!
Heel erg fijn idd wilde al niet meedoen vanwege de afstand en mijn huidige afhaalschema maar nu kunnen we gewoon een poging wagen :wink:

Back
Bovenaan