[Prijsvraag] China Red 2015! [WINNAARS BEKEND!]

Beste prijswinnaars, morgen 28 december zal ik jullie een mail sturen met verdere instructies over het afhalen van jullie prijs en waar ?

Let wel, heb je een voorkeur om bij een Chinared dealer bij je in de buurt te halen, stuur mij dan alsnog een pm , wij zorgen ervoor dat je voucher voor dat afhaalpunt geldig is. Tevens wordt voucher persoonsgebonden, dus graag een legitimatie meenemen.

Ik heb van de volgende prijswinnaars een mail gehad
,

Grizmo Raizor

brickstone

flogsway

Cornel

Pyrowijk

robintjuh25

flappie

Killerbee

romano

ivivuurwerk

Kratos 1971

KaliberW

oftewel van alle twaalf de winnaars.

Laatst bewerkt:
Aan iedereen die een prijs heb gewonnen, de vouchers zijn per pm naar jullie verstuurd.

Let wel, de voucher uitprinten en meenemen,. Zijn persoonsgebonden, legitimatie wordt verwacht.

Veel plezier met jullie prijzen namens het gehele team van vuurwerkcrew en een speciale dank aan China Red voor het beschikbaar stellen van de prijzen.

Belangrijk.

Belangrijk.

Willen jullie ( de Prijswinnaars) met spoed jullie email adres naar me sturen.

Jullie krijgen van China Red een persoonlijke mail met een toelichting bij welke dealers jullie het op kunnen halen , aangezien niet alle dealers de gehele collectie voeren.

Graag met spoed.

Oja, diegene die naar Vijfhuizen komen zal ik persoonlijk helpen, aangezien ik daar in het verkoopteam zit.

Dank jullie allemaal.

hartstikke leuk dat je wat wint , maar wachten duurt lang voor bevestigingsmails binnenkomen , hoop dat ze vanavond nog binnen zijn anders kan ik het morgenochtend niet ophalen

Bevestigingsmail is per pm al gestuurd hoor.
je krijgt nu nog een pm van China red als ik alle mails binnen heb.

Ik mis van 1 persoon die zijn mailadres nog moeten sturen,

Brickstone!!!!

Graag zo spoedig mogelijk mailen.

De andere mailadressen van de prijswinnaars zijn doorgemaild naar China Red.

Laatst bewerkt:
bevestigingsmail heb ik 15 minuten geleden binnen gekregen maar dat ligt niet aan jullie maar meer aan mijn prehistorische PC maar gaat er mij om dat ik morgenochtend mijn prijs kan ophalen bij VUURWERKMAGAZIJN 7KAMP aangezien ik morgenochtend na mijn avond/nachtdienst gelijk door ga om mijn prijzen op te halen en derhalve mijn mail niet meer kan controleren

bevestigingsmail heb ik 15 minuten geleden binnen gekregen maar dat ligt niet aan jullie maar meer aan mijn prehistorische PC maar gaat er mij om dat ik morgenochtend mijn prijs kan ophalen bij VUURWERKMAGAZIJN 7KAMP aangezien ik morgenochtend na mijn avond/nachtdienst gelijk door ga om mijn prijzen op te halen en derhalve mijn mail niet meer kan controleren

Bevestingsmail, daar staat je gegevens op. Neem deze mee naar vuurwerkmagzaijn7kamp. Dan komt het goed.

Alles is in orde. Neem je voucher mee naar de dealer en het komt goed. China red zal ook de dealers inlichten.

Back
Bovenaan