[PRIJSVRAAG] Ano Vuurwerk - Milheeze [WINNAARS BEKEND]

hierbij ook bij deze prijsvraag de uitslagen:

1e prijs: Vuurwerk uitzoeken t.w.v. € 150,-
gaat naar: LiamVB

2e prijs: Vuurwerk uitzoeken t.w.v. € 100,-
gaat naar: Ruben67

3e prijs: Vuurwerk uitzoeken t.w.v. € 75,-
gaat naar: RafQue

4e prijs: Vuurwerk uitzoeken t.w.v. € 50,-
gaat naar: Spolette

Van harte gefeliciteerd met jullie prijzen! Er zal middels mail contact met jullie worden opgenomen voor verdere afhandeling.

Voor de volledigheid nog de antwoorden:

Antwoorden:
1. Bridge of Blood
2. Magic Moments
3. Visual Mastermind
4. 10 uur (10:00 - 20:00)
5. 10 stuks
6. Ano's Heaven Four
7. 25%
8. Decennium Box

Voor vraag 5 zijn meerdere antwoorden goed gerekend aangezien dat wanneer er een box is uitverkocht deze van de site verdwijnt. De antwoorden 10, 9 en 8 zijn dus goed gerekend.

Laatst bewerkt:
Had in ieder geval alle vragen goed, helaas niets gewonnen, maar winnaars van harte gefeliciteerd!

So de knetters, dat is mooi nieuws!!

ANO en VWC bedankt voor deze mooie prijs! :thumbsup:

Dat is nog eens een mooie 3de kerstdag :p
Andere prijswinnaars ook gefeliciteerd!

Whoeha!!!

Ik heb de 3e prijs gewonnen, hoe vet is dat?!?! :handsup:
Super bedankt Ano Vuurwerk en Vuurwerkcrew!!!
Dat wordt me toch een partij smullen over 4 dagen en 5 uurtjes... :blink:

Spoletta of Spolette? Zie in de memberlist dat er niemand de naam Spoletta heeft dus ik ga er vanuit dat ik de 4e prijs heb gewonnen? :D

Edit: mailtje ontvangen dat ik inderdaad de 4e prijs heb gewonnen. Bedankt Ano en VWC voor de prijsvraag!

Gefeliciteerd winnaars, mooie prijzen weer!

Winnaars gefeliciteerd. 1 opmerking. Ik tel op de website 9 compundboxen en geen 10?

Staat onder de antwoorden, het antwoord was variabel vanwege voorraad bleek achteraf, dus 8, 9 en 10 is goedgekeurd.

Net terug van ANO Vuurwerk. Lekker even rond gekeken en voor de Heaven Four gegaan. Nogmaals bedankt voor de prijs!!

IMG_20171228_131239310.jpg

Ik heb gisteren mijn prijs opgehaald bij Ano. Gezellig personeel daar! Leuk gekletst met een mede liefhebber en ben uiteindelijk de deur uitgestapt met een Evolution Serenity.
Nogmaals super bedankt Ano vuurwerk en VWC voor deze prijs!

Back
Bovenaan