Prijsvraag 9 Vuurwerkplanet.nl [WINNAAR BEKEND]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
In samenwerking met Lesli Vuurwerk en Vuurwerkplanet.nl mogen wij alweer prijsvraag 9 voor jullie organiseren.

Prijzen:

Met deze prijsvraag kunnen 3 leden de Big Rhino winnen! Post jouw tegeltje!

PV9-1.jpg

De prijsvraag?
Maak een zo origineel mogelijk tegeltje met een tekst erop die gaat over of te maken heeft met Vuurwerkplanet.nl, een van de merken die Lesli aanbiedt op vuurwerkplanet.nl, of een product van Vuurwerkplanet.nl, of gewoon vuurwerk in het algemeen.

We hebben een blanco tegeltje bijgevoegd.

Prijswinnaars:
Een medewerker van Vuurwerkplanet.nl zal uit alle inzendingen 3 winnaars kiezen Deze winnaars worden in de dagen nadat de prijsvraag afgelopen is bekend gemaakt.

Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • je mag zo vaak als je wilt deelnemen aan de prijsvraag
  • meedoen met dubbelaccounts heeft geen zin en leidt tot diskwalificatie
  • over de uitslag, winaars en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname
  • je hebt dit jaar nog niet eerder een prijs gewonnen met een vuurwerkplanet.nl prijsvraag op Vuurwerkcrew

De prijsvraag:

Post jouw tegeltje/tegelwijsheid in dit topic.

Hoe in te zenden:

Post jouw tegeltje in dit topic. Zodra de winnaars bekend zijn zal Viva la Bang per pm contact opnemen via PM om onderstaande gegevens te verkrijgen zodat iemand van Vuurwerkplanet contact met je kan opnemen eind december hoe je jouw gewonnen prijs in bezit kunt krijgen.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:

Hoe lang loopt deze prijsvraag?

Deze prijsvraag loopt van 15 november 2024 t/m 20 november 2024 23.59 uur.

Alle inzendingen vanaf 21 november 2024 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen na sluiting worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl. Later in het jaar zal er door Lesli vuurwerk contact opgenomen worden met de winnaar over hoe de prijs te verzilveren.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag, posten die tegels!

Privacy

Bij Vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens op te geven. De hebben wij nodig om de winnaar(s) bekend te maken dat zij iets hebben gewonnen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild. Deze mailbox hebben wij bij Gmail. Nadat de prijsvraag is verlopen en de winnaar(s) bekend is/zijn, worden de e-mails direct verwijderd uit de e-mailbox. Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen. Alleen de gegevens van de winnaar(s) zullen met Lesli vuurwerk gedeeld worden aangezien zij de prijswinnaars moeten benaderen.

Bijlagen

• PV9-2.jpg
    PV9-2.jpg
    61,8 KB · Weergaven: 332
1731697658925.jpeg1731697669193.png

Moet eerlijk bekennen dat ik op meer kom dan ik dacht en ik toch aardig cringe van deze wijsheden hahaha. Hoe dan ook vond ik het waard om ze nog toe te voegen.

Back
Bovenaan