heho VWC lid 1 nov 2024 #81 PyroTeamRSD zei: had toen der tijd eens wat gewonnen ging t feestje niet door ivm corona dus helaas nooit wat gekregen Klik om te vergroten... Corona heeft mij een karton MJB cakes en een 1.2" golden willow gekost ... Ben ik nooit helemaal overheen gekomen @Bizzle gefeliciteerd met deze mooie bak !
PyroTeamRSD zei: had toen der tijd eens wat gewonnen ging t feestje niet door ivm corona dus helaas nooit wat gekregen Klik om te vergroten... Corona heeft mij een karton MJB cakes en een 1.2" golden willow gekost ... Ben ik nooit helemaal overheen gekomen @Bizzle gefeliciteerd met deze mooie bak !
PyroTeamRSD VWC lid 4 nov 2024 #84 heho zei: Corona heeft mij een karton MJB cakes en een 1.2" golden willow gekost ... Ben ik nooit helemaal overheen gekomen @Bizzle gefeliciteerd met deze mooie bak ! Klik om te vergroten... hahaha zou ik ook flink de piss in hebben ja
heho zei: Corona heeft mij een karton MJB cakes en een 1.2" golden willow gekost ... Ben ik nooit helemaal overheen gekomen @Bizzle gefeliciteerd met deze mooie bak ! Klik om te vergroten... hahaha zou ik ook flink de piss in hebben ja