Prijsvraag 4 Vuurwerkplanet.nl [WINNAAR BEKEND]

Dit zijn mijn antwoorden, bij 3 dacht ik eerst Beast of burden maar die bleek er niet alle jaren ingestaan te hebben.

1: Maak deze en je wint de wedstrijd
Matchpoint
2: Mysterieuze heerser (vrouwelijk) die gebruik maakt van black magic
Voodoo Queen
3: Nummer wat onafgebroken sinds 1999 in de Top 2000 staat
The piano man
4: Deze DJ doet de feeststemming verhogen
Partyraiser
5: Een van de zeven wereldwonderen in China
The great wall
6: Nederlandse voetbalcoach in Afrika die "fantastisch" Engels spreekt
The Champ!
7: Dit nachtelijke wezen is van bloed overgestapt op goud
Vampire Gold
8: Vurige specerij die de tong in vlammen zet en de zintuigen verbrand
Burning pepper
9: Stopwoord van de heer Ratelband
Tsjakkaaa!
10: Feestje waar je in je lederhosen naar toe gaat
Oktoberfest

Precies dezelfde antwoorden inderdaad. Zat bij punt 1 ook al wel te twijfelen over 8-ball. Bij punt 8 had ik inderdaad eerst hot sauce, maar toen kwam ik gelukkig op tijd de burning pepper nog tegen die toch beter aansloot.

Ben benieuwd naar de uitslag!

Dit zijn mijn antwoorden, bij 3 dacht ik eerst Beast of burden maar die bleek er niet alle jaren ingestaan te hebben.

Matchpoint
Voodoo Queen
The piano man
Partyraiser
The great wall
The Champ!
Vampire Gold
Burning pepper
Tsjakkaaa!
Oktoberfest
Hier ook hetzelfde! 8 was een twijfelgeval, maar gezien alleen peper echt een specerij is, vond ik dit het meest passen. En op 10 had ik in eerste instantie Apres ski maar kwam gelukkig toen nog de oktoberfest tegen :)

Oh shit! Ik had bij vraag 1 inderdaad 8-ball. Zo overtuigd dat die het was dat ik niet heb verder gezocht en matchpoint niet heb gezien.

Was een leuke prijsvraag!

De openingstune van de Top 2000 hoort natuurlijk in de lijst en inderdaad: Overture wordt al sinds 1999 in de Top 2000 gestemd. In 2001 kwam ie tot 214, een hoogtepunt. Tijdens de editie in 2023 staat Overture op plek 1842.

Die was er ook nog :D

Hier ook hetzelfde! 8 was een twijfelgeval, maar gezien alleen peper echt een specerij is, vond ik dit het meest passen. En op 10 had ik in eerste instantie Apres ski maar kwam gelukkig toen nog de oktoberfest tegen :)
Ik vond peper meer een kruid en chili juist een specerij haha, volgens google haha
1729162297459.png

Volgens mij was 1 blik op het label van burning peper genoeg om enige twijfel weg te nemen....
Je bedoelt het label met die brandende chili pepers uit de mond hahah ;) ik reken ze allebi goed maar helaas heb ik hierin niet het laatste woord haha

1. Matchpoint
  2. Voodoo Queen
  3. The Piano Man
  4. Partyraiser
  5. The Great Wall
  6. The Champ
  7. Vampire Gold
  8. Burning Pepper
  9. Tsjakkaaa !
  10. Oktoberfest
Dit waren ook mijn antwoorden

Matchpoint
Voodoo Queen
The piano man
Partyraiser
The great wall
The Champ!
Vampire Gold
Burning pepper
Tsjakkaaa!
Oktoberfest
Ik had hetzelfde, behalve nummer 1. Daar had ik de Done Deal. Ik ben benieuwd, was in elk geval leuk om weer aan mee te doen!

Als je de ballen hebt om met een eierschil op straat te lopen dan is een lederhose in de apres ski hut helemaal zo gek nog niet!

Zit me niet zo te kleineren!

Quote van wikipedia:
"Het is een populair gebruik om tijdens het après-skiën de skikleding (en vaak ook, ondanks de oorspronkelijke betekenis, de skischoenen) aan te houden. Verder moet de locatie stijlvol zijn: liefst een houten hut in chaletstijl met ski's of een jachttrofee aan de muur, bediening in Lederhosen, en een locatie dicht bij of op de piste."

Daar ging het dus mis.. De lederhosen zijn er wel, maar alleen bij de bediening. Dus als ik in in Tirol in de bediening zou werken, ga ik in mijn lederhosen naar een feestje, toch? :idea: :d

Back
Bovenaan