[Prijsvraag 2013] Koopjegadget.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel een beetje jammer dat na een week nog steeds niemand kan zeggen wanneer deze actie stopt. De kans dat je het nog in 2013 krijgt wordt ook steeds kleiner..

Als je dit pakket in 2014 ontvangt is het ook niet zo'n groot probleem omdat je dit vuurwerk heel het jaar door mag afsteken! natuurlijk is het leuker als je het de 31ste hebt, maar in 2014 hoef je niet een jaar te wachten voor je het kan afsteken.

Ik heb geen idee waarom Pieter niet reageert, zoals al aangegeven in laatste bericht heeft hij het waarschijnlijk mega druk en zullen wij echt moeten afwachten.

Ik wil wel even een kanttekening maken dat deze prijsvraag is geplaatst in overleg/opdracht met Pieter en het verder buiten ons om gaat, wij kunnen hier dus helaas geen uitspraak over doen en we zullen met z'n allen moeten afwachten.

Hoezo bedank je iemand voor een prijsvraag waar nooit meer iets mee gedaan is?
Je bent niet verplicht om een prijsvraag te starten maar als je dat doet handel het dan af.
Zoiets slaat nergens op.
Snap het ook niet echt, koopjegadget heeft een goede service en ook in olen achter de kassa heeft die alles op orde en is het een toffe gast voor zover ik dat dan meekrijg.

Er is inderdaad niets bekend geworden en daarom lijkt het mij verstandig om dit topic te sluiten, mocht pieter zich geroepen voelen om text en uitleg te geven dan kan hij dit doen middels een pm naar een van de moderators die dit dan weer in dit topic zal plaatsen. Dus mocht Pieter reageren dan lezen jullie het hier vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan